Zes maanden en groeit niet meer.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ratatosk, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Vanaf vier maanden is de groei van mijn baby minder geworden. Ik weet dat dat normaal is, maar nu groeit hij vrijwel niet meer!
    Hij krijgt sinds twee weken bijvoeding maar veel is dat nog niet natuurlijk.
    Ook krijgt hij nu bijna twee maanden ranitidine. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Volg je de curve op bv.com van de WHO of die van het CB? Hier was het ook met 6 maanden.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik volg de who curve..
    De laatste twee weken is hij 20 gram bijgekomen.

4. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb dat precies zo.
    Sinds dag hij 4 maanden is tot nu ongeveer 300 gram aangekomen. Stond 2weken stil in groei! Was bij mij door 4 maanden dip, menstruatie en papfles en ja ook door de reflux waar hij ook sinds een week of 6 ranitidine voor gebruikt.

Snap hoe vervelend het is.

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat doet de papfles er dan toe? Ik geef dat sinds drie dagen en wil er wel mee doorgaan. Ik krijg eindelijk wat slaap.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zodra je begint met bijvoeding vertoont de groeicurve vaker wel dan niet een dipje. Maak je dus niet teveel zorgen, het hoort erbij.

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hij is niet veranderd verder dus erg veel zorgen maak ik me niet, maar ik ben blij met de herkenning.

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opde papfles sliephij langer. Maar door zn reflux drinkt hij veel kleine hoeveelheden.
    Gevolg wel vulling maar sloeg daarbij wel een voeding over.

Deel Deze Pagina