Ik baal zo ontzettend..

Discussion in 'De lounge' started by furby, May 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Verleden week had ik twee paar laarzen gekocht bij Manfield. Normaal geef ik niet veel geld uit aan kleding of schoenen maar omdat ik vrij lastige voeten heb wilde ik dit keer goede schoenen kopen.

Op een gegeven moment zag ik een paar laarzen welke ik erg mooi vond en ook nog eens met een smalle schacht. De laarzen waren 160 euro en ik zat maar te wikken en wegen in de winkel of dat ik ze zou nemen. Uiteindelijk bleek het ook nog tweede paar halve prijs te zijn en mijn mama die mee was zei neem ze nou maar beide, dus in het zwart en bruin.

Omdat ik erg bleef twijfelen en ze ook een klein beetje krap zaten bij mijn wreef kwam de baas uiteindelijk helpen. Hij garandeerde dat ik ze uit zou lopen en als ze thuis nog niet perfect zaten mocht ik ze gewoon terug brengen.

Afijn 240 euro afgerekend en naar huis gegaan. Thuis begon het al te knagen, zo breed hebben wij het niet op dit moment en ik ben ook nog begonnen met rijlessen.. Ondanks dat vriendlief zei dat ik ze moest houden kon ik het niet loslaten. Heel de week er mee in mijn hoofd gezeten en vandaag toch besloten om ze terug te brengen.

Ik vond het teveel geld voor twee paar schoenen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb de schoenen vanmiddag terug gebracht en het geld contant retour ontvangen. Vervolgens heb ik uren in de stad doorgebracht op zoek naar goede, goedkope schoenen. Helaas kon ik niet slagen omdat ik alles aan de prijzige kant vond.

Uiteindelijk twee moederdagkado's gehaald en bij de tweede winkel trek ik mijn portemonnee open en zie ik dat ik een briefje van 100 mis..... Ben ik dus gewoon 100 euro verloren!! Echt ik kan wel janken. Breng ik die laarzen terug omdat ik ze zo duur vond verlies ik gewoon bijna de helft van het bedrag. Vriendlief in tranen opgebeld en die zegt dat ik mij niet druk moet maken maar oh man wat baal ik hiervan. Ben inmiddels thuis aangekomen maar de tranen zitten zo hoog. Het is voor ons zoveel geld en nu kan ik het wel vergeten om deze maand nog andere laarzen te halen..

En om het nog erger te maken zegt vriendlief net dat ik ze maar niet terug had moeten brengen. Echt ik deed het met de beste bedoelingen en baal zo ontzettend dat ik ze toch niet heb gehouden. Ik ben nu en mijn geld en mijn schoenen kwijt.

2. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ja logisch dat je baalt! maar ik heb zelf ook altijd als ik iets haal waar ik spijt van krijg breng ik het terug. Je hebt dat gevoel niet voor niks. Maar dat je dan 100 euro kwijt raakt is dat wel een rot gevoel erbij! Ik begrijp je helemaal!

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Ja idd balen. Snap dat het hoog zit. Maar dit soort dingen gebeuren iedereen weleens. Een ander komt thuis met een bekeuring ofzo. En klinkt stom, maar er zijn ergere dingen...... Dus even balen......relativeren..........en het achter je laten. Dit kost zoveel negatieve energie. Succes.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tsoooo balen!!!!!

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ooh ik herken je gevoel.! Ooit ongeveer hetzelfde gehad, maar met een kleiner bedrag

6. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    natuurlijk zijn er wel ergere dingen maar iets als dit zou me toch ook wel een paar dagen helemaal van slag maken :(

7. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik het los moet laten maar als je momenteel niet veel te besteden hebt is zoiets best een klap.

Hopelijk voel ik me straks wat beter maar heb er nu echt even flink de balen over in.

8. Pietel

Pietel Actief lid

Mar 21, 2013
    385
    31
    28
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....wat balen!

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Aaaah arme jij :( Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Wat ontzettend balen zeg!

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Tja....van ruilen komt huilen :D

Nee hoor grapje,ik zou ook echt flippen als me dat zou overkomen! Echt rot!

11. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie nog even laten weten dat het geld uiteindelijk weer terecht gekomen is :D

De desbetreffende winkel bleek een kasverschil te hebben van 100 euro en ik heb mijn geld dus als nog ontvangen!

12. flerk

flerk Niet meer actief

Ha! Dus zo rottig is het allemaal niet! Je bent een twijfelaartje en wilt het iedereen naar de zin maken... Volgende keer gewoon aan jezelf denken en jezelf iets gunnen, gewoon omdat je het wilt!
    En nu, hop, leuke laarzen kopen!

13. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Wat moet jij blij zijn geweest met dat telefoontje! En nu dus op zoek naar leuke laarzen die passen, lekker zitten, supermooi zijn en betaalbaar zijn!

14. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Wel heel netjes van ze dat ze het terug gegeven hebben. Nu inderdaad snel een paar mooie laarzen voor jezelf kopen ;)

15. Verox

Verox Niet meer actief

Wouw wat een goede service van de winkel!
    Kan me voorstellen dat er een last van je schouders afvalt!
    Ik vind wel dat je jezelf nu mag verwennen met een alternatief voor de dure laarzen die je retour gebracht hebt hoor! Dat heb je verdiend!

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ooooh, dat kan ik me helemaal voorstellen. Dat er ergere dingen zijn zal natuurlijk best wel, maar op zo'n moment kan ik me echt voorstellen dat je enorm baalt. Het is vooral de frustratie van iets goed willen doen en daarvoor 'gestraft' worden.

edit: oh, lees nu dat je het geld terug hebt! :D Wat heerlijk! Het voordeel is: nu ben je extra blij met die 100 euro, terwijl je het normaal gesproken als 'vanzelfsprekend' had beschouwd. Ik zou zeggen: lekker iets leuks doen van die 100 euro, ondanks het feit dat jullie weinig te besteden hebben. Jullie gingen er toch al vanuit dat je het kwijt was ;)

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Super! Hadden ze je opgebeld?

18. henkie24

henkie24 Niet meer actief

heb je dan niet gezien dat je 100 euro te weinig kreeg? ( nee dus) sorry maar dat tel je dan toch ook na?

Share This Page