Hai, Waarom krijg ik altijd al zo snel na mijn eisprong last van bruine afscheiding en bruin bloedverlies? Het begint (nu al voor de 5e maand achter elkaar) meestal zo'n 5 of 6 dagen na mijn eisprong met bruine afscheiding en een beetje bruin bloedverlies. Dat bruine bloedverlies wordt vervolgens elke dag een beetje meer en dan weer na ongeveer 6 dagen wordt ik echt ongesteld! Ook deze maand weer precies 12 dagen na mijn eisprong ongesteld, is dit niet te kort? Wat kan dit bruine bloedverlies en afscheiding zijn? Weet je hierdoor zeker dat je ongesteld gaat worden of kun je ook gewoon zwanger worden met dit bruine bloedverlies? Ik zit al in mmm (inmiddels ronde 17, zie mijn banner) en ze hebben zowel bij mij als bij mijn vriend nog niks kunnen vinden wat niet goed is. Veel liefs Nataly
Hoi nataly, Je ziet vaak dat er rond de eisprong wat bloedverlies optreed. Je hormonen veranderen waardoor je baarmoeder al wat aan het afscheiden is. Dit kan ook zo zijn als je zwanger bent. Dus ze dit bruinverlies niet door in bloedverlies als in een menstruatie dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent. De eisprong zit meestal rond de 14e dag van je cycles, bij jou verschilt dit een paar dagen dit is geen probleem! Als je weet wanneer je eisprong is kan je daar gericht op 'klussen'. GRoetjes imke