Pff, wat een pijn. Donderdagavons gewerkt tot elf. Kwam thuis, vriend zat op de bank en zei kom eens, er was even iets op tv. Dus ik sta achter de bank, zak ik zo vol door mn rechterknie heen. (heb een sydroom in knieën, heb hem wss verkeerd neer gezet) Dus ik sodemieter op de grond. Linkerheup helemaal blauw, rechterkant ribben deden zeer en punt van m'n salontafel kwam vol op m'n nekwervel. Afijn, behalve een dikke knie en spierpijn van het verkrampen in schouders ging het goed. Tot vanmiddag. Had middagdienst, alleen de maaltijd verzorging voor cliënten. Maar wat een pijn toen ik bezig was. Flinke druk op m'n ribbenkast, zelfs ademen deed zeer. Heb dus een flinke kneuzing in mijn ribben. Ben ik klaar mee. Morgen en maandag dagdienst en dan 3dgn vrij. Kijk er nu al naar uit. Lig nu lekker op bed. Vriend heeft nachtdienst, dus ben straks, morgen en maandag alleen waar ik minder blij mee ben, maar ook dat overleven we wel weer. Zo, moest het even kwijt. Ben helemaal beurs, kan meedoen met de smurfen
Beterschap meisje, rust maar ff goed uit! Misschien anders niet werken ? (je moet straks ook nog auditie doen voor de smurfen!)
Ik werk in de zorg, thuiszorg. Heb de clienten die we echt moeten douchen/wassen al onderverdeeld bij collega's. Vind het erg vervelend om me ziek te melden, vooral omdat ik ook de langste dienst heb. Misschien wil 1 van de collega's hem morgen wel overnemen.
Ja, is altijd vervelend om je ziek te melden... Maar als ik jou was zal ik wel proberen om je dienst morgen te laten overnemen! Je hebt een hele klap gemaakt! Goh, ik lijk wel een bezorgde moeder!
Snapte die smurfen opmerking eerst niet, Haha, zwanger hè.. Maar wat balen zeg, maar zorg wel goed voor jezelf, ze schieten er op het werk niet meer op als je er voor een langere tijd uit bent, lekker cliché.. Sterkte!
Jullie hebben ook zeer zeker gelijk. Ben veel te eigenwijs. Heb vorig jaar nierbekkenontsteking gehad, dus voel me erg bezwaard thuis te blijven. Ik overleg morgenvroeg wel even. Gelukkig heb ik hele lieve collega's. Nu eerst maar eens lekker slapen, ik ben kapottie.
Pff, nacht niet geslapen en moet tot 3uur werken. Hoef gelukkig niets bijzonders te doen. Heb wel pijn, ben bezig mijn dagdienst morgen kwijt te raken. Hopeloos dit, blegh.