pijn bij vrijen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door semra32, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semra32

semra32 Lid

28 jun 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken geleden via een keizersnee bevallen van mijn zoontje. De wond is verder heel goed genezen en heb nergens meer last van. Ook het vloeien was niet echt heftig en is sinds een week of 2 helemaal gestopt.
    Nu hebben we gisteren weer voor het eerst geprobeerd te vrijen, maar dat is dus totaal niet gelukt. Heel erg branderig gevoel zodra hij erin ging en bewoog. Ik was niet droog (dacht ik) want erin gaan ging heel makkelijk. Ook was ik gewoon ontspannen.
    Snap dus echt niet hoe dit kan? Want ook geen gewone bevalling gehad dus geen hechtingen of iets. Eigenlijk zijn we ook al 4 maanden voor de bevalling al gestopt met de sex.

Wie weet waar het aan kan liggen? Kan het dan toch een schimmelinfectie zijn of iets? Ook al is daar in de buurt al maanden niks gebeurd..

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    Ook al ben je niet vaginaal bevallen je schaamstreek hebben natuurlijk wel de druk van de baby te verduren gehad. Daarnaast is het ook van binnnen een beetje uit zn normale doen door het vloeien. Er loopt al weken bloed etc langs en uit dus de ph waarde zal ook wel verstoord zijn etc. Ik denk dat het daarom wat gevoelig is. Geef het de tijd.

Succes!

3. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Hier ook een ks gehad. En ik had de eerste paar keren ook een branderig gevoel gehad tijdens het vrijen. Ik had ook pijn in mijn onderbuik tijdens het klaarkomen.

Gaat vanzelf over maar geef het de tijd!

Deel Deze Pagina