Wij willen een soort van klimtouwen in de tuin maar hebben niet zo een hele grote tuin, Ik heb heel het internet afgezocht maar bij alles zit een glijbaan en daar heb ik geen plaats voor. Ik dacht aan iets met een klimtouw en van die klimblokken eraan. Van 2x1.20 Zelf maken is ook een optie maar ik wil graag ergens een voorbeeld van zien.
Wij hebben ook een kleine stukje tuin voor de toren maar wel een toren met glijbaan erbij. Misschien past deze toren ook wel zonder de glijbaan??
Wat een leuke klimtoren.. Mamautrecht. Wij gaan zelf een maken.. met schommels tussen de muur van het huis en klimtoren... ts: de glijbaan er af houden? en daar inderdaad een hekje plaatsen..
Op Dier & Speelplezier - Online dierenwinkel en speelgoedwinkel staan klimtorens van blue rabbit, hierbij zit er niet standaard een glijbaan in het pakket. Deze kan je los kopen óf iets anders nemen ipv glijbaan. Wij hebben er ook een van Blue rabbit, wel met glijbaan, deze was makkelijk te monteren en heeft een schappelijke prijs.
Welke regio woon je? Wij hebben net een exemplaar laten maken en plaatsen en alles wat wij wilden was mogelijk. Ik kan je evt de naam en tel. van de man geven die het gemaakt heeft. Regio Noord Nederland.
Hahha ik opende site en zag een groot konijnenhok staan ik denk huh maar dit is ook een speelgoedsite hahhaa
Cygnet2 waar hebben jullie deze besteld? Kan dat niet zo duidelijk zien op het plaatje wat erbij zit Mol81 wij wonen in het zuiden anders was dat zeker een optie geweest!