Zijn er hier toevallig Guus Meeuwis fans die een antwoord hebben op mijn vraag. Wij willen volgend jaar graag naar groots met een zachte G. Tickets voor de eerste twee concerten zijn vandaag de verkoop in gegaan. Nu ben ik in het verleden vaker geweest en toen kon je met veldkaarten ook helemaal vooraan komen. Nu kun je kiezen tussen veldkaarten en golden circle kaarten. Die laatste zijn vooraan. Ze kosten allebei hetzelfde en voor beide data zijn die golden circle kaarten al niet meer beschikbaar, meteen vanaf het moment dat ze de verkoop ingingen al. Denken jullie dat het net als vroeger met veldkaarten gewoon mogelijk is om vooraan te staan als je maar op tijd bent?
Nee, je moet nu echt golden circle kaarten hebben om helemaal vooraan te staan. Wij hebben ze nu voor 2016, maar vorig jaar en dit jaar staan we in het "gewone" veld. Ook leuk hoor
Hoe ben je er dan aan gekomen? Meteen toen de verkoop begon wilde ik ze bestellen en waren ze er al niet meer. Is daar nog een trucje voor ofzo?
Wij hebben ook golden circlenkaartrn, via de Presales. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Guus meeuwis , krijg je meestal 1 à halve dag vooraf een mailtje waarmee kan al kan bestellen . Maar ook de gewone veldkaarten zijn top
Inderdaad via de presale. Maar denk dat er nog wel meer concerten komen dus wie weet lukt het je nog.