Die tuin op het noordoosten zou voor mij een afknapper zijn, maar ik hou dan ook nogal van de zon en een lichte woning Wij hebben net zolang gezocht tot we een huis vonden die aan al onze eisen voldeed. En nog steeds heel tevreden met onze keus. Vieira, ik kan het niet met zekerheid zeggen natuurlijk en in elke wijk zijn uitzonderingen, maar de stad links van het weerwater is gewoon net even wat minder leuk. Wel goedkoper dan de filmwijk, maar ik vind de filmwijk zoveel netter, voelt ook veiliger en leuker voor kinderen. Nogmaals er zijn uitzonderingen, maar als je moet kiezen tussen links en rechts van het weerwater, zou ik rechts gaan Overigens staat er in onze straat weer een heel gaaf, ruim huis te koop En ik blijf lachen om de prijzen, als randstedeling is dit echt een walhalla qua huizenprijzen
Vanuit mijn werk veel te maken met criminaliteit en heel heel heel veel hangjongeren die niet alleen maar hangen. @vlinder: een tuin op NO kan prima hoor, gaat erom hoe diep hij is en hoe hoog t huis. Hier ook een tuin op NO en tot in de avond gewoon zon in de tuin. Rond 2/3 uur is hij van het terras af waardoor we heerlijk kunnen kiezen. Toen ik nog een tuin op het zuidwesten had ging ik echt kapot van de hitte. Hier ook twee huizen te koop, mijn buren (hoekhuis) en overburen (ook hoek en tuin op zw) mooi is dat ik echt 100 meter van 3 basisscholen woon n omdat er 1 straat tussen zit hoor en zie ik er helemaal niets van haha
Ik stuur je wel even een pm Devilchase, je hebt gelijk hoor, het ligt er maar net aan hoe groot je tuin is en of die een beetje open ligt. Maar wij hebben dit huis bekenen en onze achterburen (is een kwadrantwoning) en dat huis was veel donkerder. Dat vond ik toch best zonde en gaf ons de doorslag om voor dit huis te kiezen.
Absoluut logisch. Wij hebben een serre dus sowieso enorm veel licht in huis gelukkig. Vind een donker huis echt deprimerend.
Ik ook! Die serre hoop ik op een dag ook te hebben, een aantal mensen in onze straat hebben die al en het maakt een huis zoveel meer open en lichter.
Wij hebben ook getwijfeld en huizen bekeken in almere voornamelijk tussen de vaarten en Almere poort.....mooie huizen groot voor leuke prijzen. Maar de twijfel bleef waar we nu wonen wonen we erg fijn, kennen de buurt, leuke omgeving, dochter zat net op school en op ballet, winkels vlakbij, met de tram zo in Amsterdam, treinstation, bussen......reistijden goed te doen voor ons werk in Amsterdam. Almere en werken in Amsterdam altijd gedoe met trein of je staat in de file. Besloten in onze buurt te blijven dan maar wat meer betalen.