Wat geven aan oppas dieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In mei gaan wij een week op vakantie. En in die vakantie komt een goede vriendin hier om op het huis en alle dieren te passen..

Nu ben ik van plan om 50 euro neer te leggen voor eten.. zodat ze dat zelf niet hoeft te betalen..

Maar moet ik nog meer achterlaten?

En nog iets geven als we terug komen? Als bedankje?

Wat vinden jullie?

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    In zou genoeg in huis halen ipv geld achter laten.
    En iets meenemen of geld geven als Dank :)

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou een gevulde koelkast en wat boodschappen geld achterlaten.
    Als bedankje zou ik een souvenir meenemen of een bosje bloemen.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Een mand met allerlei lekkers, en een cadeaubon van de jumbo? En een doosje merci bij thuiskomst :)

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zou qua eten inderdaad geld neerleggen, kan ze zelf kopen wat ze lekker vind.. Mand met lekkers en inderdaad een bedankje na afloop (doosje merci ofzo)..

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Geld voor eten, gevulde koelkast en een tegoedbon van rond de 50 euro.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja haar vriend is nogal een moeilijke eter dus een gevulde koelkast is zonde. Geld is handiger.

En dan een mand met lekkere snaaierij ofzo? Chips en koekjes?

Souvenir is leuk!

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Wat lekkere dingen zoals chips en koekjes eventueel al halen voor ze. Voor de rest vind ik 50 euro voor eten netjes. Bij terugkomst eventueel een bosje bloemen of souvenir.

9. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Zou idd geld neerleggen, en als bedankje een kleinigheidje

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja lijkt mij ook genoeg. Het idee van bosi gaat met een beetje te ver.. dan is een pension nog goedkoper:p

Nu nog vakantie! Bedankt meiden!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja dat is natuurlijk ook zo. :D

Maar voor mij zou zo´n oppas aan huis echt zo fijn zijn en dus ook veel meer waard dan een pension. Ik zou er echt veel voor over hebben, ;)

Helaas hebben wij niet iemand zoals jou vriendin. Echt top dat ze dat gaat doen.

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Oh sorry haha dacht dat je het voor de dieren bedoeld ( eten)
    ja dan 50 geven, en koelstkast gewoon vullen.

Thuiskomst gewoon een leuk souveniertje

13. Luja

Luja Niet meer actief

Geld voor eten
    Mandje met lekkers (toastjes met tapenade, kruidenboter, zoutjes en chips en een flesje wijn en flesjes speciaalbier ofzo)

En een klein souvenier mee als bedankje :) dat zou ik doen denk ik

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben haar ook enorm dankbaar. Wij hebben best wqt dieren dus ze heeft wel genoeg te doen. En ze krijgt ook zeker wel een bedankje. Maar om geld voor eten. Een volle koelkast en geld :p

Ik denk dat ze al blij is met een doosje chocolade. Dus nu zal ze helemaal blij zijn :D en ik ook :D

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Indd boodschappengeld en een kleinigheidje is genoeg toch?? 😃 ik heb op meerdere dieren van verschillende mensen gepast en nog nooit wat ervoor gekregen dus een kleinigheidje is al ontzettend leuk vind ik!!!

16. susy26

susy26 Niet meer actief

dit is ook een leuk idee

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn moeder krijgt bijna altijd een Pandorra-bedeltje. Ze krijgt regelmatig een logeerhond voor een paar weken en zodoende heeft ze al een hele armband vol :)

18. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.001
    6.752
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb een betaalde katten-oppas aan huis en die vraagt 10 euro p dag.
    Als een vriendin het zou komen doen zou ik voor in elk geval de helft van het bedrag iets leuks kopen

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik leg 50 euro neer voor eten. Ze is doordeweeks alleen en in het weekend is haar vriend erbij. Dus moet lukken.

Een grote mand met allerlei lekkers om van te snoepen en ik neem nog wat mee van vakantie. Zal ze vast blij zijn. :D

Bedankt meiden!!

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook aan een extra potje neer te leggen voor de eerste dierenarts kosten. Waarschijnlijk gebeurd er niks, maar toch.
    Ik laat altijd genoeg dierenartsgeld achter voor een consult. De rest regelen we dan na de vakantie wel (bij mijn beesten is consult vaak het duurst (ratten))

Edit: Owja en doorspreken of je wil weten op vakantie dat er iets is met je beestjes.
    Zo heb ik ooit een hele oude rat gehad, die in onze vakantie dood is gegaan. Wij wilden het niet weten tijdens de vakantie, maar hierdoor was de thuiskomst ook wel erg vreemd...

Deel Deze Pagina