Wonen in Boxtel?

Discussion in 'De lounge' started by chani13, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik wou net zeggen, de wachttijden voor een huurhuis via de woningbouw zijn erg lang in Boxtel...

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik vind Boxtel ook niet zo leuk. Als je in een dorp wil wonen ipv in een stad is Rosmalen leuk! Naast Den Bosch :)

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en dat zal wel komen omdat het er verschrikkelijk wonen is, en iedereen z.s.m. uit Boxtel weg wil ;)

4. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Hoi hoi,
    Wil idd huren. Wij komen niet in aanmerking voor een sociale huurwoning (verdienen te veel) en moeten particulier huren. Heb een verhuurder gevonden waar je 3 tot 6 maanden ingeschreven moet staan. De huren zijn ca 650 tot 750.

Als ik straks thuis ben lees ik je pb m80:) (zit in de bus, wiebelt erg:))

Bedankt iedereen voor het meedenken!

5. LovelyDK

M80 sorry maar ik zal maar niet op je opmerking ingaan ;)

TS welke buurt heb je op t oog?

6. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Die verhuurder heeft bezit in het centrum en boxtel oost.

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    whahahha hoezo wil je in helmond niet dood gevonden worden????

is niks meer van waar hoor over aso`s hier in helmond.. dat was vroeger zo ja en die aso`s hebben ze allemaal naar het haagje gezet.. en sinds vorig jaar zijn ze heel de stad an het renoveren en is het nu een toeristenstad aan het worden...
    niks mis met helmond hoor..
    zoals er op het nieuws word gezegd over criminele bendes enzo is allemaal overdreven gedoe hoor..
    je kan hier makkelijk om 4 uur snachts nog over straat lopen zonder dat iemand je lastig komt vallen hoor..

sorry maar moest ik even kwijt:):) ik als rasechte helmonster:):) hahahha

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Boxtel is toch van die hoek de meeste criminele van het stel? En als ik zo vrij mag zijn...een beetje ordi?

Niet dat iedereen daar nu gelijk ordi is maar ik dacht dat dat het imago is.

9. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Hey, ik ben totaal blanco. Ben nog net niet geboren in zoetermeer, maar wel bijna mijn hele leven gewoond. Dacht vroeger dat nederland bij utrecht en rotterdam ophield (bij wijze van spreken natuurlijk, heb wel wat geografische kennis:))

10. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Rosmalen is trouwens geen optie, we willen max een half uur van de schoonouders wonen (veldhoven), liever minder. Dat is voor ons de primaire reden om te verhuizen nml.

11. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #31 Pandora, Jan 3, 2011
    Last edited: Jan 3, 2011
    ik moet echt lachen om Boxtel ordi en crimineel!
    dat er wel eens wat dingen gebeurd zijn wil niet zeggen dat dit aan de orde van de dag is
    allemaal de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt denk ik!!!
    Als het wel zo zou zijn zou ik het ook zeker niet ontkennen, maar de dingen die hier gebeurd zijn, gebeuren overal!!!!!!!!!

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    M80 wat reageer je fel, anderen kunnen toch een ander beeld van het dorp hebben dan jij?
    Misschien vinden ze iets wat jij niet aso vindt, wél aso. Kan toch? Geen idee of het zo is hoor, ben nog nooit in Boxtel geweest.

13. LovelyDK

Je reageert idd erg fel, kan het misschien wat minder? Er worden hier om meningen gevraagd! En de klok horen luiden bladiebla? Ik heb zelf in boxtel gewoond ;)

Oost zou ik sowieso niet doen! Dan kan je nog beter in het centrum zitten! Selissen zijn ze ook aan het renoveren..

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier goed bekend met Boxtel. Het is het geboorte dorp van mijn vader en mijn famillie woont daar nog allemaal. Ik vind het een leuke en fijne plaats om te komen. En wat betreft al die verhalen over criminelen etc. Is dat niet overal ? Boxtel heeft een hoop te bieden.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0

Was voor mij slechts een voorbeeld over de vooroordelen die je hebt nu nog over Helmond en dat daar dus ook gewonen mensen wonen :D, zoals jij dus ;) Zo heb je naar mijn idee overal wel mensen wonen die wat asocialer zijn dan anderen en hoe groter het dorp/stad hoe meer je erover hoort.

16. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    of je zelf zo gezellig reageert!
    er wordt hier door sommigen net gepraat alsof Boxtel het grootste criminele en asociale dorp is wat er bestaat, komt ook lekker over op de TS....en mag ik dan niet aangeven dat dit gewoon niet klopt!!
    overigens wordt het aangegeven door mensen die er gewoond hebben, ja die kunnen heel goed vertellen hoe het op dit moment wonen is in Boxtel

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Het ligt wel in de buurt van maaskantje he? Heb je die film gezien :p lol

Ach ik zou er nogmaals niet willen wonen... Ik ken der wat mensen en wat verhalen maar het is mijn mening... Hier waar ik woon heb je niet echt bepaald slechte buurte ofzo alleen betaal je je blauw om hier te mogen wonen...

18. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Meiden, ik wil geen ruzie uitlokken:(

Ik heb in den haag zuid-west gewerkt (probleemwijk) en in moerwijk (den haag) gewoond. Willen jullie nou zeggen dat boxtel erger is dan die wijken qua criminaliteit en asociaal gedrag?;)

19. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    overigens raar dat je Selissen adviseert...alle aso en criminele geluiden die er zijn geweest komen van Selissen en juist niet van Oost. Oost is een hele mooie, rustige en kindvriendelijke wijk om te wonen
    In de meeste straten op Selissen zou ik nog niet voor niks willen wonen, ook niet nu ze aan het renoveren zijn....niet vanwege de vele culturen die er wonen, maar op Selissen woont wel een bepaald type volk...ook al doet de gemeente heel hard hun best hier meer spreiding in aan te brengen

20. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daar ligt Gestel dichterbij....dus of dat dan verstandig is om te adviseren ;)

Share This Page