ja, ik denk dat Boxtel veeeeeeeeeeeeeel crimineler is enne je lokt geen ruzie uit.... ik zal wel gewoon zo fel reageren omdat ik een van die criminele aso's ben
M80 adviseer ik om in selissen te gaan wonen?! Eerst lezen voor je begint te roepen! Oost een mooie, nette, kindvriendelijke buurt om te wonen?! Nou dan ken ik een ander boxtel oost als jij! Maare weer voor TS aangezien ze (nogmaals!) om ieders mening vraagt: misschien kan je eens kijken bij 'in goede aarde' een nieuwbouw stuk!
welke plekken vind jij in Boxtel oost niet kindvriendelijk, mooi en netjes? Hoogheem??????? want dat is het enige wat ik kan bedenken dat dit niet is! Heb 29 jaar in Boxtel Oost gewoond en zou echt niet op kunnen noemen waar het verder in Boxtel Oost niet kindvriendelijk en netjes is De gaarden en de straten in de omgeving van de Beukems zijn erg prettig wonen
Nou dat vind ik echt 10x niks! Vind je o.a. de Sweelincklaan, Albinonistraat, Puccinistraat en zo veel meer zijtakken van de Europalaan leuk wonen dan??
klopt, alleen particulier huren zal daar niet meevallen als je particulier wilt huren via diegene waar je het over hebt, zou ik voor Oost ( Beukems e.o.) gaan
Albinonistraat en Europalaan is niks mis mee....die zijstraten zouden niet mijn voorkeur zijn nee, dat klopt maar liever die straten dan bijv Hof ter Aa op Selissen en de Beukems, Vorsenpoel, De Volder, de gaarden straten etc zijn gewoon prima buurten
maar verder zijn er ook echt hele leuke buurten en zo'n straten die ik opnoem waar je liever niet wil wonen, die heb je overal toch? Als je er verder niks te zoeken hebt, hoef je er niet te komen en heb je er ook geen last van.....niet dat die buurten op oost die opgenoemd zijn niet veilig zijn, maar ik vind ze niet mooi
Wij willen ook dichtbij ons werk wonen. Dus stel dat wij beiden in Eindhoven een baan vinden, dan zoeken we een leuk huisje in de buurt. Ik wel ermee zeggen dat nog niks vaststaat. Jullie punten (zowel positief als negatief) gaan we onderzoeken. Zo heb ik het leefbaarheidsonderzoek gelezen, die in boxtel is uitgevoerd. De bewoners zijn over het algemeen erg tevreden. Kennelijk is de tevredenheid bij bewoners en imago naar de buitenwereld verschillend. Ik ben wel benieuwd hoe dat komt... Allemaal bedankt voor jullie reacties, adviezen en meningen! Zowel positief als negatief. Geeft alleen aan dat we het goed moeten onderzoeken. En @m80, wees maar niet bang, ik kan goed mijn eigen oordeel vormen. Zoals ik eerder aangaf, ik heb toch in behoorlijk 'slechte' (wil niemand tegen de schenen trappen = mijn mening ) wijken gewoond. Tis maar net wat je referentiekader is. Vind mezelf trouwens geen 'aso', maar kom uit een arbeidersgezin (hoewel ikzelf een goede witte boorden baan heb). Hoef daarom ook niet in een kakwijk te wonen. Mijn ervaring is dat kakkers minder tevreden zijn en meer klagen (ben woonconsulent geweest). Ik hou het hierbij
Eindhoven vind ik dus echt niks aan!!! En dat is puur mijn gevoel. Maar misschien heb ik niet genoeg gezien, dat kan natuurlijk ook. Woon liever niet in een grote stad. Maar...... Stel dat we er beiden werken, ik denk dat het al veel bijdraagt aan onze levensvreugde als we weinig reistijd hebben naar het werk (we hebben nu veel reistijd)
Dit komt doordat er wel eens dingen zijn voorgevallen die voorpagina's in de krant hebben gehaald ( moord, schietpartijen e.d. ).....maar dat gebeurd overal en tja, als dat een paar keer in korte tijd gebeurd, heb je zo een imago verder merk ik hier weinig, tot niks van criminaliteit Zelf ben ik iemand die niks met aso en dit soort dingen heeft en er ook niks mee te maken wil hebben...ben juist het tegenover gestelde dus zou het me ontzettend opvallen en zou ik vinden dat dit hier aan de orde van de dag zou zijn, dan zou ik dat gewoon ook eerlijk zeggen je hebt overal goede en minder goede buurten, criminele dingen gebeuren overal....ik wil alleen maar zeggen dat ik vind dat dit absoluut niet een beeld is wat ik van Boxtel heb
Nee daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen.... en Son dan?? YouTube - Jongeren van Boxtel Oost deel 2
m80 en dat is toch prima? Maar het is toch prima dat andere mensen er een ander beeld bij hebben, ongeacht of ze er wonen, gewoond hebben of niet wonen of gewoond hebben?