Wonen in Boxtel?

Discussion in 'De lounge' started by chani13, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Vindt mijn vriend niks aan

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Veldhoven?

3. LovelyDK

Nuenen of Geldrop?

Ik weet niet welke kant je op wil...?

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat mag ook, alleen een beetje jammer dat je de TS ontzettend af aan het raden bent naar Boxtel te verhuizen..en het zo over doet komen of het een groot crimineel dorp is!
    je bent van alles op aan het noemen, als het maar geen Boxtel wordt dan is het goed :(

ik ga het hierbij laten! mocht de TS nog meer willen weten, dan mag ze me een PB sturen

5. LovelyDK

Sorry hoor, maar ze vraagt meningen... dit is mijn mening?

En ik ben haar aan het opdringen? Nee hoor, als zij een fijn gevoel heeft bij Boxtel is het prima toch?
    En als we het dan toch over opdringen hebben... waar ben jij mee bezig dan ;)

Ik noem alleen nog meer opties op voor TS die ze misschien zelf nog niet overwogen had!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Het grappige is dat Boxtel zelf ook inziet dat ze een imago probleem hebben dus op dat punt is het niet vreemd. Ik werk met een groot city marketing bedrijf samen aan communicatieproblemen en gemeente Boxtel is in 2007 al bij ons gekomen na een afstraffing in de misdaadmeter van het AD. In 2009 hebben ze nog een poging gedaan maar wij doen alleen de grote gemeentes dus konden ze niet helpen. Ik vind het dan wel weer positief dat ze iets met het probleem willen doen. Hoe het daadwerkelijk is weet ik niet, ik heb er alleen rondgelopen om te beoordelen of het imago ook overeen kwam met de eerste indruk. Deze was bij mij niet zo best maar goed, het is dan ook deels mijn vak.

7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    heb altijd in Boxtel Oost gewoond trouwens en voelde me daar wel veilig hoor ;)

8. bigwish

bigwish Actief lid

Jan 3, 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in de buurt van Boxtel, en heb daar een jaar gewerkt. Ik vind Boxtel niet een van de meest spetterende dorpen hier in de buurt. Als je echt kiest voor iets centraals wil kiezen, een dorp, kies dan voor Vught, Vlijmen, Rosmalen, St Michielsgestel of iets dergelijks. In Rosmalen zijn ze flink wat nieuwbouwprojecten uit de grond aan het "stampen", echt heel groot en erg mooi. Dus misschien dat daar iets is? Ook heel veel jonge gezinnen die daar zijn gaan wonen. Moet volgens mij wel gezellig zijn ook!
    Maar Boxtel zou ik je niet aanbevelen ;)

9. LovelyDK

Zoals je al leest m80 snap ik niet waarom je jezelf zo op mij richt, aangezien het merendeel hier vertelt niet voor boxtel te kiezen!

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb zelf 21 jaar in Boxtel gewoond en ben uiteindelijk via Eindhoven in Geldrop terecht gekomen. Ik heb altijd graag in Boxtel gewoond.
    Ik herken niet veel van wat er hierboven genoemd staat. Tuurlijk gebeurd er overal wel wat dus ja ook in Boxtel.
    Ik was me er niet zo van bewust dat Boxtel zo'n slechte naam had, ik heb het nooit mee gekregen van mijn familie die er nog woont. Ik heb zelf altijd in oost gewoond en ik moet zeggen de buurt waar ik woonde ziet er nu niet meer zo charmant uit als toen maar ja wie weet is het nog net zo leuk wonen daar.

Er staan nu hele mooie huizen op Selissen dus die buurt is ook niet meer wat het vroeger was. Toen werd het "klein Turkije" genoemd. Nu heb je aan de rand mooie huizen maar ertussenin nog wel de oude huizen.

Suc6 met je keuze! Oja ik ben juist in Geldrop terecht gekomen omdat ik niet in een stad wilde wonen maar wel vlakbij en omdat Geldrop alles heeft van bussen, treinen en scholen zowel basisscholen als middelbare.

Share This Page