alles in kannen en kruiken 6 feb zouden wij de verjaardag vieren van fynn tegelijk mijn eigen verjaardag er maar bij want ik ben de 7de jarig. komen zondag mijn schoon ouders. dus wij vertellen dit tegen hun. NIETS was goed. dus zeiden wij dan komen jullie de 5de en ook dat was niet goed! de rede komen we vandaag achter. de 5de gaan ze kaarten bij de buren. en de 6de moeten ze naar het voetbal maar schoonma zou dan kunnen komen maar dat doet ze niet omdat ze dan alleen moet komen! vorig jaar het zelfde gezijk ook toen was dat achterlijke vitesse belangrijker als hun kleinkind en jawel dit jaar weer. iedere keer met verjaardagen is er wel wat. altijd als ze hier zijn moet die stoome tv aan op dat schijtvoetbal! ik ben het zo gruwelijk zat. moet ik nu weer fynn zijn verjaardag gaan verzetten? wat zouden jullie doen?
gewoon de verjaardag vieren op de dag die jullie in gedachten hebben en aan hun de keuze stellen of ze wel of niet komen.
nee sorry, ben nogal een trut hierin, je komt wanneer ik ( finn in dit geval) het viert en anders kom je niet als andere dingen belangrijker zijn...
Ik zou écht de verjaardag niet aan hun wensen en eisen aanpassen hoor! Helemaal niet als de reden voetbal is. Ze zijn uitgenodigd en kunnen komen of niet, hun verlies als ze de verjaardag missen toch?
Ben je gek meid, je gaat het toch niet om zo'n stomme reden verzetten?? Kijk, was er nou een hele goede reden dat ze niet konden komen om iets waar ze niet onderuit konden komen en ze wilden wel heel graag komen....tsja dan kun je erover nadenken. Maar toch niet hierom? Vorig jaar moest sm ook zo nodig uit eten toen onze oudste 2 werd. Vond ze ook erg belangrijk blijkbaar. Nou ja, jammer dan hoor, dan niet...Ik ga het daar echt niet om verzetten...
ik zou het gewoon vieren op de dag die je wilt. en dan bied je schoonouders maar aan dat ze op een ander moment kunnen komen voor een taartje ofzo. maar zeker niet verzetten.. het lastige met té hard bokken tegen schoonouders vind ik altijd dat ik halverwege manlief weer tegenkom.... is dit een aardige middenweg?
ik zou hem dus echt niet verzetten of ze komen of ze komen niet als ze andere dingen belangrijker vinden als hun eigen kleinkind is dat hun probleem en niet de jouwe
ben jij belazerd! tis graag of niet. wat is nou belangrijker zeg. een suf potje klaverjassen of de verjaardag van je kleinzoon. nee van mij konden ze de boom in. en de taart in hun haren smeren! tsssssssssssssssssssss meid. niet tobbe hoor! kom zeg! xxx
Serieus echt nietttttt verzetten voor een potje kaarten of voetbal hoor!!! Wat zegt je man hiervan? Hopelijk vind je man het ook belachelijk van zijn ouders
Ben je mal??? Jij viert die dag jou en fynn's verjaardag. Als ze komen zijn ze welkom, als ze niet komen hoeven ze ook niet naar huis. Komop zeg, je bent gekkie henkie toch niet.
Zou het sowieso al niet verzetten omdat het hun niet uitkomt, en zeker met deze redenen niet! Jij hebt alles al geregeld en dan moet je het aanpassen omdat zij moeten kaarten en voetballen? Het is maar net wat ze belangrijker vinden... Kleinzoon of hun eigen pleziertjes. Lekker op de dag houden waarop jullie het willen vieren, denk ik zo!
Echt niet verzetten hoor! Zijn ze helemaal van de pot gerukt dat de hele wereld belangrijker is dan hun eigen kleinkind?! Als ik hun was zou ik niet eens hardop durven zeggen dat voetbal voor mijn kleinkind ging ik zou me doodschamen! En niet alleen voor hun kleinkind, maar ook voor jouw verjaardag! je maakt het ze eigenlijk al makkelijk door twee verjaardagen in één keer te vieren, nou als dat al teveel moeite is... gewoon lekker vieren wanneer jij het wilt hoor en vertel maar lekker tegen de aanwezigen waarom opa en oma schitteren door afwezigheid Maar tis niet leuk voor Fynn en ook niet voor jou, want jij viert het tenslotte ook!
ik zou het ook niet verzetten :/ vind het eigenlijk beetje lullig dat ze voetbal en kaarten enz belangerijker vinden dan de verjaardag van jou en je zoon =O zegt eigk behoorlijk veel over hun, denk ik zo.
Laat ze maar lekker de hik krijgen!!! Niet verzetten dus...... Is het gelijk een stuk gezelliger sla je dus twee vliegen in een klap. Nee even zonder gekheid, hun kiezen hiervoor...
Niet verzetten, als ze dan niet komen, komen ze maar een andere keer langs, maar dan hoeven ze geen gebak ofzo nog te verwachten.