Iphone iCloud vraagje

Discussion in 'De lounge' started by Noenoe, May 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hoi hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon, nu heb in via iCloud alles omgezet van mij oude telefoon naar me nieuwe telefoon. Alleen nu lijkt t wel alsof ze nog steeds met elkaar zijn verbonden. Ik wil mijn oude telefoon resetten zodat deze helemaal leeg is maar ik ben bang dat ik dan ook alles op mijn nieuwe wis. Wie weet hoe ik dit kan doen zonder alles kwijt te raken?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,792
    493
    83
    Het staat op je cloud, dus in principe moet dit niet kunnen :)

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    En toch als ik bv foto's wis van mijn oude telefoon wist ie het ook op m'n nieuwe tel. Sorry maar ik begrijp er niks van

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,792
    493
    83
    Oke dat is wel vreemd inderdaad! Kan je niet langs de winkel gaan om het na te vragen? Misschien dat er ergens een instelling niet goed staat?

5. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ja dat is wat ik ga doen, langs een winkel. Dacht misschien weet iemand het hier.

Bedankt voor je antwoorden iig!

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Je kunt je icloudinstellingen uit het toestel die je wilt resetten halen, en dan resetten.

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Op jeoude telefoon ga je naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-wis alle inhoud en instellingen. Je wist dan je hele telefoon. Als je foto's los gaat wissen dan wis je die inderdaad ook op je andere telefoon, waarschijnlijk omdat je iCloud fotobibliotheek aan hebt staan ;) Gewoon via bovenstaande stappen doen en dan is er niets aan de hand. Je toestel vraagt dan nog wel om het ww van je Apple ID. Op deze manier kan een anders eventueel ook je toestel gebruiken zonder met jouw Apple ID verbonden/gelocked te zijn.

Share This Page