Hallo meiden, Er zijn zoveel show je.....topics en ben druk bezig om uit te zoeken wat wij voor trouwkaatt willen. De tekst voor in de binnenkant hebben we al, alleen de buitenkant pfff... Dus hoop dat jullie mij kunnen laten zien wat jullie hadden en ik daar een beetje inspiratie van kan opdoen.. Dus laat maar zien die kaart!
Wij hadden deze: Trouwkaarten - Kaartinformatie - Buromac Nieuw - 10752 en dan van binnen hadden we zilver.
Dit was onze, zelfgemaakt d.m.v. meerdere technieken, waaronder embossen en borduren. Het roosje op de rechterbovenhoek is blaadje voor blaadje in elkaar gezet. De gouden letters zijn gemaakt met een speciale doorzichtige inkt waarop goudpoeder is gestrooid. Dit poeder is vervolgens verwarmd waardoor het is gesmolten. En na kaart 60 had ik er best wel genoeg van
Wij hadden precies dezelfde, ook met zilver aan de binnenkant. Wat hebben we toen een complimenten gekregen op onze kaart... echt leuk
ik heb alleen de buitenkant nog, de rest is nog niet klaar wij trouwen namelijk 16-7-2010 Bekijk bijlage 48118 geeft beetje een vertekend beeld omdat de flits gefocust is op het metalic papier, maar de bloemetjes zitten vast met "diamantjes" we hebben op de bruiloft doorlopend het thema paars...
Ja dat klopt, we zijn 16 september getrouwd. Daarna zijn we naar de efteling gegaan en hebben we daar geslapen. 17 september hebben we een feest gegeven. Wij vonden het erg belangrijk om echt van de huwelijksnacht te kunnen genieten