Wonen in Capelle aan de ijssel

Discussie in 'De lounge' gestart door lieke, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
  2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    balkenende woont daar toch ook?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je laatste eigen link is ook leuk zeg! Die piratenkamer is wel heel geschikt voor Leander :D

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dat klopt hij woont ook in capelle....op het vroegere paradijssel park ;)

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
  7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Duurde even, maar ik heb mij georienteerd en na een toeval gesprek gisterne met de verpleeghuisarts waar ik werk ( die woont in de wijk S`graveland ) ga ik heel sterk naar de wijk S`graveland neigen.
    Liggen een aantal huizen net wat onder de prijsklasse van Nesselande op moment.
    Volgende week gaat ons huis de verkoop in en dan maar afwachten of we gaan verkopen en dan kunnen we zelf eens wat bezichtigingen doen.
    Eerst maar eens afwachten of de bezichtigingen van ons huis gaan lopen.
    Manlief ziet deze wijk ook wel zitten, en vanaf deze wijk kan ik mijn huidige werk goed bereiken, nu maar hopen dat er wat gastouders in deze wijk zitten hahaha.
    Ik vind namelijk een dagopvang kinderdagverblijf aardig prijzig omdat ik geen volle opvangdagen soms nodig heb.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    21 jaar in capelle gewoond en al die tijd in Schollevaar. Heb eigenlijk nooit problemen gehad en ben daar goed opgegroeid. Woonde eerst vlak bij het bos, dat is dan net de iets mindere kant vind ik en daarna grotendeel van mn leven aan de rand van schollevaar/nieuwkerk De sporenbuurt om precies te zijn. Vind het ook jammer dat er veel negatieve berichten zijn over deze wijk. Ben enkel verhuisd naar een andere stad omdat ik het te duur vond.

9. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier woonachtig in de 'Oude Plaats'. Wij willen niet anders meer, ik ben zelf hier opgegroeid, mijn man komt hier niet vandaan. Alles wat je nodig hebt zit hier in de buurt, en dat is heel prettig. Vanuit waar ik woon zit ik zo in centrum Rotterdam, als ik daar naartoe zou willen. Is niet vaak nodig, maar soms voor de gezelligheid. Succes !

Deel Deze Pagina