Nieuwe auto maar de kinderwagen....

Discussie in 'De lounge' gestart door ilseroc, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij hebben een volkswagen passat en daar past onze kinderwagen prima in maar nu willen we graag op zoek naar een kleinere auto omdat we de auto niet veel meer zullen gebruiken.
    Maar nu zoek ik tips en ervaringen van meiden die een kleine auto hebben waar de kinderwagen in de achterbak past.
    We hebben een mutsy 4-rider single spoke...

groetjes Ilse

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    khb gelezen dat ie in de achterklep van een renault twingo past

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Echt?? In zo'n klein autootje? :D
    Hmmz dat zou opzich wel een optie zijn, ik wil de kinderwagen niet op de achterbank want we hebben ook nog een hond en anders wordt het zo'n geprop...

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hij past vast ook in de Skoda Fabia. Daar pastte mijn Mutsy in (weet niet precies welk model) en nu een dubbele kinderwagen.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb die nieuwe opel corsa en een Quinny kinderwagen die past daar prima in hoor! en je kan de hoedenplank eruit halen eventueel! geweldige auto kan ik alleen maar zeggen heb voor deze een ouder model opel corsa gehad nooit geen gezeik mee gehad maar was 3-deurs en echt niet handig met n kind dus :D en nu dan die nieuwe corsa 5 deurs en is gewoon echt een ruim compact autotje!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb een audi a4 station gehad en daar paste de kinderwagen prima in. Nu wachten we op levering van onze nieuwe auto maar voor mij moest en zou de kinderwagen erin passen anders stemde ik niet in haha. Wij hebben het gewoon zo gedaan: met je kind en kinderwagen een nieuwe auto kopen en kijken of je de kinderwagen en makkelijk in krijgt! En laat dat de verkoper maar doen, is heel hilarisch ook nog en als er een krasje op komt, is het tenminste niet jouw schuld :p

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Thx voor de reacties tot nu toe!
    Heb meteen al even rondgeneusd op internet..we hebben hiervoor een skoda octavia gehad en die reed prima, is hetzelfde model als de passat en de fabia is ook van skoda, wel een fijn merk iedergeval.
    De twingo hebben mijn ouders ook gehad, betwijfel het of ik mijn vriend in een twingo krijg want ja...je bent een echte man of een watje he ;)
    Opel Corsa vind ik ook wel leuk en de audi ga ik even googelen, weet niet hoe die eruit ziet haha

Is wel een goed idee trouwens om bij een zaak langs te gaan met kinderwagen en dan passen :D

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik ben met de afmetingen langsgeweest :D
    trouwens de nieuwe ford fiesta erug leuk! was toen aan het twijfelen tussen die de corsa en de nieuwe polo (maar die had n wachttijd van 4 maanden toen)

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Vergis je niet in de twingo. Lijkt klein, maar van binnen vind ik dat na 3 jaar me nog elke keer meevallen ;):D.
    Onze MC mura past er ook prima in.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Onze MC mura past ook prima in een Opel Corsa. Wij wilden echt geen 3-deurs auto dus een klein model met 5 deuren. Maar: de wagen kan er niet in zonder de 'hoedenplank' weg te halen. Ook in de Corsa kan je echt verrassend veel kwijt :D

11. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Bij de Twingo kan je de achterbank naar voren schuiven geloof ik he?
    Hebben jullie ervaringen met een auto kopen via mp?
    Ik heb ooit wel eens mijn auto verkocht daar maar nooit GEkocht...

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja klopt, hartstikke handig vind ik zelf! Alleen bij die van mij niet in ongelijke delen, maar ja daar zit ik niet zo mee eigenlijk.

Ik denk dat je, net als met alles, heel goed moet opletten met iets kopen op marktplaats. Vooral ook met een grote aanschaf als een auto. Maar goed, wil niet zeggen dat het bij een dealer ook altijd goed gaat natuurlijk. Wat je wel kunt doen is een lijstje maken waar je op moet (wilt) letten. Hier staat wel een mooi lijstje: Tips auto kopen op AutoTelegraaf.nl - Een gebruikte auto kopen - Autotelegraaf.nl

Let wel dat je bij een garage / dealer vak garantie hebt en bij een particulier dus niet.
    Wellicht heb je er wat aan! Succes!

13. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dank je wel, ik zal je link zo even gaan lezen!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    in mijn peugeot 206 past de bugaboo!

15. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik heb een peugeot 207, en daar past onze mutsy transporter prima in

16. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    wij hebben de kinderwagen gewoon meegenomen toen we gingen kijken voor een nieuwe (2dehands) auto. Gekeken wat we leuk vonden, testrit gemaakt en als laatste de kinderwagen in de achterbak geprobeerd. De garage waar we waren keek er niet van op. Waren meer die dit zo deden.
    Wij hebben nu een peugeot 206 sw. Is een leuke kleine stationwagen (en niet zwaar,dus niet al te duur in de wegenbelasting). Oh ja, wij hebben ook een mutsy kinderwagen, de urban rider

17. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    In een fiat punto past onze mutsy 4 rider ook. Ik heb nu een peugeot 307, en daar past ie ook in, maar die is iets minder klein :D

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb precies dezelfde wagen en hij past in een opel corsa...ik heb er 1 uit 2007.
    een nieuw model...ik weet dus niet of dat ie ook in de andere modellen past.
    je moet wel de achterbank aan 1 kant plat gooien...dan gaat ie er in.

Deel Deze Pagina