Pfff vriend en afspraken..

Discussie in 'De lounge' gestart door LW85, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hij kan zich er nooit aan houden en als hij zijn plannen wijzigd vergeet hij dat te zeggen. En ik moet ff hier klagen want ik merk dat de hormonen nu ff mijn rationeel denken hebben uitgeschakeld.

Als we ergens afspreken omdat we allebei van werk komen is hij altijd later dan dat hij zegt. Of hij belt op de afgesproken tijd op om te zeggen dat hij nu de deur uit gaat. (Ehhh ja ik ben er al want we hadden NU afgesproken.)
    Als hij dan eens een keer op tijd is gaat hij mij bestoken met berichtjes van waar ben je? Hoe laat ben je er ook al weer?

Ik heb 2 parttime banen waardoor ik doordeweeks wel eens vrij ben maar in het weekend niet. Vriend is daarentegen in het weekend vrij en doordeweeks niet.
    Laatst had ik speciaal een zaterdag vrij genomen zodat we vrijdagavond iets leuks konden gaan doen en zaterdag weer eens konden uitslapen en wat ondernemen.

2 weken later is het de week ervoor. Zeg ik: zullen we dan zaterdag eindelijk die expositie van DaVinci gaan bekijken? Zegt hij doodleuk: nee ik ga werken zaterdag. Ze hadden iemand tekort en ik wil wel extra uren werken.
    Pffff. Dus ik denk ja dan kan ik beter ook gewoon gaan werken en spreek met een collega af dat ik voor haar inval op zaterdag.
    Zegt hij de vrijdag weer: ja morgen gaan we naar DaVinci he! Dus ik zeg: he je ging toch werken? Nu ga ik ook gewoon werken. Zegt hij: ja maar het was toch niet nodig en ik wil wel lekker uitslapen :O
    En dan bij mij aandringen van: je kan je toch ziek melden morgenochtend. Nou mooi niet dus dat ik dat ging doen.

En dan gister afgesproken vanmiddag wat leuks te gaan doen. Hij moest eerst wel werken om een item op te nemen, mooi dan kan ik nog even wat dingen voor werk doen.
    Jaaaa maar ik ben van 11 tot 14 bezig en kom erna gelijk naar huis hoor.
    Ik denk leuk, zorg ik dat ik er op mn leukst uit zie, haar perfect, make-up mooi, leuke kleuren aan. Kunnen we gezellig ergens naartoe gaan. Lunchen, wandelen. Want vanavond hebben we allebei weer een afspraak.
    Stuurt hij om half 3 een sms. Ik ben later dus doe rustig aan.

Ehmm ja wat rustig aan? Ik ben al een half uur klaar want we hadden 2 uur afgesproken.
    Niks laten merken, ik sms terug: hoe laat ben je dan klaar? Ja om half 4.
    Ehhh oke, ik moet wel weer om 5uur de deur uit he.

Ja ja maar dan kunnen we nog even snel wat drinken samen.

En dan is het 15.55 en stuurt hij: problemen met de camera en met de mensen op wie we moeten wachten. Moet nog 1 interview doen.

Whaaa ben zo kwaad nu. De enige vrije middag die we deze week samen hebben en dan houdt hij zich weer niet aan de afspraak. En ik maar elke keer op tijd zijn en rekening met hem houden.

2. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    ik zou lekker je eigen ding gaan doen
    en ook even geen rekening met hem houden

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Als straks jullie kindje er is kan hij zo echt niet meer doen!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei daar zou ik heeeeeel slecht tegen kunnen.. :)

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Tweeling toevallig? mijn vriend heeft er ook een handje van altijd later thuis te komen dan geplanned.. heel frustrerend..

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die afspraken herken ik niet - MAAR het altijd rekening houden met hem en andersom er dus niks voor terug krijgen herken ik maar al te goed. Verschrikkelijk frustrerend! Ik weet nog geen betere remedie dan flink over de pis gaan :) Dat helpt voor een dag of 2.

7. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit ik ook te wachten op mijn man die om 12u thuis zou zijn kan wel 22.30 worden #somethingsneverchange#

8. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Plan afspraken voortaan een uur te vroeg. Of jullie treffen elkaar dan alsnog tegelijkertijd, of hij weet ook eens hoe het is. ;)

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Heel kinderachtig, maar ik zou zelf ook niet op komen dagen als we weer eens een afspraak zouden hebben.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hebben hier afspraken over gemaakt.
    Als 1 van beiden iets wil op zondag moet dat in overleg! Zondag is ons gezin dag!
    Andere plannen moeten op de kalender! Staat er niets, dan heeft hij pech en ik dus ook!

En later thuiskomen ben ik wel gewend, ik reken altijd een half uur tot uur extra:D

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.265
    36.101
    113
    Hier ook een tweeling die daar een handje van heeft, erg frustrerend. Ik heb al van alles geprobeerd er aan te doen, maar niets helpt. Ik houd er nu zelfs rekening mee stom eigenlijk.

Deel Deze Pagina