Afgelopen zaterdag geslachtsbepaling gedaan en onze dochter krijgt een zusje! Onze (eerste) dochter lag meteen goed bij de geslachtsbepaling maar deze dame had er geen zin in Dus de "echo mevrouw" zei; ik moet even pesten en ging best ruw/hard met dat "ding" over m'n buik. Anyway ik had zo'n buikpijn daarna! Voelde me meteen schuldig Die avond ook onwijs ziek geworden. Waarschijnlijk door schepijs wat ik had gegeten. Wie heeft dit ook gehad? M'n buik voelt echt beurs!
Had ik destijds ook na de 20 weken echo. Duurde vrij lang en door mijn dikkere vetlaag destijds op mijn buik moest ze ook wat harder duwen. Was na een aantal dagen weer over.
Ik heb dat ook als ze lange echo's doen (nog even spieken wat het geslacht is) en meestal ook bij de 20w echo omdat ze dan toch echt alles gezien willen hebben.. meestal gaat het binnen 1 dag weer over
Ik had het ook na de 20 wkn echo. Ik ben wat steviger en mijn baarmoeder lag laag, dus moest ze heel hard duwen. Ik heb echt een paar dagen een heel beurs gevoel gehad, alsof alles bont en blauw was.
Ja echt vreselijk. T "erge" vond ik dat ze zo ruw deed om de baby te pesten. Maar ja dat zijn waarschijnlijk mijn "moeder hormonen" nu Deed flink pijn. Kindje lag diep en ik heb nog wat vetjes van m'n afgelopen zwangerschap.
Hier hetzelfde placenta ligt aan de voorkant waardoor ze toch wel soms hard aan het duwen was op me buik! Ik heb er 2 dagen last van gehad..