Vandaag heb ik zowel met mijn eigen fam als met mijn schoonfam lootjes getrokken voor Kerst..... Nu nog 2 verlanglijstjes vullen dus! Elk jaar weer moeilijk... Ik ben dus heel benieuwd wat jullie ideeën zijn dit jaar! (en die van jullie man/vriend.... want hier thuis is er eentje die wellicht nog meer moeite heeft met zijn verlanglijstje )
Ik heb een paar boeken op mijn lijstje staan, o.a. de nieuwste van Saskia Noort en "Wraak" van Antoinette Verstegen (zelfde genre), verder wil ik een mooie mama-ketting met bv. een kinderkopje of voetje o.i.d. gegraveerd, klein zak-agendaatje... Met mannen is het volgens mij altijd hetzelfde euvel en blijf je steken bij de welbekende sokken en zakdoeken, haha... Mijn lief krijgt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een agenda van mij; kocht ie zelf nooit, maar alla... zaak aan huis, je moet je afspraken toch fatsoenlijk bijhouden, en niet op een a$-tje krabbelen?!
Dit is wel voor de sint, maar maakt niet uit he?? - rituals producten - taartlagenvorm - taartlagenschep - taartsnijmes - verjaardagskalender - cupcake standaard met hartjes - kaarsen - bon open 32 - esprit bon van mn man: - vorstdoek voor autoruit - verschillende xbox 360 spellen - boek george pelecanos - bart smit bon - we bon - waterpomptang
Ik heb dit jaar allemaal bakspulletjes opgeschreven. Om taarten te kunnen bakken! Dus bakvormen, taartzaag, paletmes, uitstekers voor fondant/marsepein enz.
Ik zou graag een grote braadpan voor mijn inductieplaat willen. Verder heb ik eigenlijk weinig wensen. Klinkt zo zoetsappig, maar sinds Nick er is, koop ik veel liever iets voor hem.
Verlanglijstje van mijn man: weekplanner Nyko, Charge Base 2 For Controller PS3 D12513 Vitality Precision Clean I'm With You Jochem Myjer: Adéhadé Pirates Of The Caribbean 4: On Stranger Tides Pirates Of The Caribbean 1-3 Jamie Oliver Messenslijper handschoenen Too late - USB Stick Riem Zwart Verlanglijstje van mij: Koken In 30 Minuten 500 Hapjes boek Creatief Koken Met De Oven Koken In 30 Minuten Waarom Mannen Geen Idee Hebben (boek) Da's Pas Koken / Koken Met Kinderen 2-pak fotolijsten - Zwart theedoek uni - Grijs hema keukenschort - Streep hema
Een lading wol, om mee te breien. Bakspulletjes, gericht op cupcakes. Een boek. Vriendlief; Boeken Geheugenkaart en grafische kaart 16 gb usb stick Een nieuwe server Kastjes om al zijn kabels in op te bergen.
fijn fijn... zag wel wat om over te nemen.... Maar meer is zeker welkom! Fairy tale... herkenbaar hoor!
Ik lees mee, ik moet ook nog wat verzinnen voor rond de 15,00. Dat is voor Sinterklaas... Maar moet wat halen voor iemand die niets wist. Mijn verlanglijstje bestaat uit: - Bol.com bon - Hema bon - Kaarsen met plateau (kerstgerelateerd) - Zilveren oorringen - Keukenschort
Ik wil graag een nieuwe ochtend jas, de SATC boeken en/of een nieuwe kalender en bad spulletjes vind ik ook altijd leuk om te krijgen, vooral van LUSH, maar alles is eigenlijk goed Oh en ik wilde heeeeel graag een nieuwe tas, voor de winter (ja schaam, tassen tik haha) maar de tas die ik wilde hebben was/is veel te duur voor ons om aan te schaffen, en toen kreeg ik hem gisteren ineens van mijn schoonmoeder, als vroeg kerst cadeautje
Ik moet ook nog wat bedenken. Erg he, ik heb nooit zoveel te wensen, ik heb alles wat me gelukkig maakt *zever* Dit jaar wil ik denk ik wel een bedel voor aan m'n Pandora die symbool staat voor onze dochter. Ook staan er dubbelwandige theeglazen zonder oor en kop en schotel op m'n verlanglijstje. M'n man zou ook nog nadenken, hij heeft geen idee! Voor onze dochter wil ik denk ik een hobbeldier kopen, zo'n gave pluchen hobbelbeest met zitje. Of een voetenzak voor in de MaxiCosi, maar ik ben geneigd om die nu al te kopen...
Zo'n pandora armband lijkt mij ook wel mooi, maar dat is te duur voor ons op het moment. Jammer! Voor onze kleine wilde ik eigenlijk de rody pony bestellen, leek me wel leuk voor hem!
hier voor mezelf een kindle (weet niet zeker of het in nl. ook zo heet maar denk het wel, is zo'n digitale leespad) voor manlief de pc-game footballmanager2012, lekker saai