ervaringen lily-balou draagzak

Discussion in 'De babyuitzet' started by Wanda81, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wanda81

Wanda81 Lid

Jan 28, 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zat op internet te snuffelen en kwam de site van lily-balou www.lilybalou.be tegen. Hierop staan draagzakken. Deze lijken me heel makkelijk en prettig in gebruik.
    Heeft iemand ervaring met deze of soortgelijke draagzak?

Groetjes,
    Wanda

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    tis volgens mij niet echt een doek, meer een voorgevormde zak? Lijkt me niet top voor je rug, zeker niet als de kleine zo laag hangt. Ook de houding op sommige fotos is niet echt optimaal.

Ik zou er persoonlijk niet voor gaan, maar mss anderen weer wel

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Het is om precies te zijn een buidelsling ;)

Ik hou er niet van om over één schouder te dragen, a-symmetrisch dragen levert bij mij rug, en vooral schouder/nek pijn op. Geef mij maar een draagdoek die je gewoon knoopt ;)

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Hmm, een draagdoek is wel beter, maar dit is niet de minst ergonomische die ik op internet tegenkom. Als je een sterke rug/schouders hebt kun je het proberen. (ik heb zelf trouwens helemaal geen sterke rug maar ik kan wel een tijdje a-symmetrisch dragen gek genoeg, dus het is ook per persoon verschillend wat ze prettig vindt)

Als je maar geen baby-bjorn, premaxx, mini monkey of andere bungels koopt vind ik dit nog een redelijk alternatief. :)

5. Wanda81

Wanda81 Lid

Jan 28, 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou er idd ook niet van om op één schouder te dragen. Vind mijn nek ook niet fijn denk ik. Maar deze leek me mn handig voor als je even een klein stukje moet en niet gelijk een doek om wil knopen.

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Een Draagdoek.nl kan je gewoon voorknopen, dan til je je kindje erin als je er bent ;)

Share This Page