Waar hebben jullie je wandlamp gekocht voor op de babykamer? Ik houd niet van die typische babaylampen met allerlei disneyfiguren of zo erop. Ik wil graag een neutraal lampje met eventueel een beige kleurig kapje. Heb al eens overal rondgekeken, maar de lampen van tegenwoordig zijn zo design dat ik het niet vind passen op de babykamer. Iemand ideeën?
Besselink Licht - Dot-light Cuckoo | voor lampen en verlichting, thuis in uw tuin of op kantoor Wij hebben deze op de babykamer, maar dan in het rood, ziet er heel leuk uit en door die spiegellamp komt er een een grote schaduw van achter op de muur, wat een grappig effect geeft. Ze hebben nog veel meer keuze hoor, we hebben er ook nog andere lampen van, maar die vond ik niet zo voor een kinderkamer.
Hoi, wij hadden dat probleem ook en hebben uiteindelijk gekozen voor een rustig neutraal wandlampje bij een doe het zelfzaak. Misschien een tip? Succes ermee!
Ik vind dat ze bij KidZwarenhuis leuke wandlampen hebben. kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: aankleding kamer :: verlichting :: wandlamp
Dankje meiden, ik zal eens rondkijken maar het meeste wat ik al heb gezien is niet in mijn smaak. Maar ik heb nu 2 dagen vrij, dus tijd zat om even flink te shoppen ( bah wat vervelend