hallo, ben ik weer heb ff n vraagje over de angelsounds.. ik heb m gehaald en vind t geweldig om naar t hartje van mn kleine te luisteren.. maar nu lees ik allemaal verschillende meningen op verschillende fora hierover.. de een zegt dat t totaal geen kwaad kan en dat ze dagelijks luisterden en alsnog een gezond kinde hebben gekregen.. de ander zegt dat t wel degelijk kwaad kan omdat t geluidsgolven zijn.. nu vraag ik me tog wel af of t geen kwaad kan als ik er paar keer week mee luister heb een voorliggende placenta en maak me ongerust als ik n dagje niks gevoeld heb.. vind t dan een hele geruststelling zo'n angelsounds.. groetjes!
Hoihoi, De menigen zijn inderaad erg verdeeld over de angelsound, dit komt omdat er nog niet is bewezen of het schadelijk is en als dit zo is in welke mate. Daarom word er vaak gezegd neem het zekere voor het onzekere en doe het niet/ niet te vaak/niet te lang. Wat ik het lastige vind van de angelsound is dat het je ook onzeker kan maken, want als je kindje is gaan verliggen of het ligt zo gedraaid dat het hartje niet te horen is.....steld het je dan nog wel gerust. Uiteindelijk is het geheel je eigen keus. Imke