Zo, ff wat vrolijks hoor.....je kent dat wel, iemand maakt een (domme) opmerking, maar eigenlijk kan je er best ff om lachen. Gisteravond stond mijn man onder de douche, ik riep vanuit de gang of ie al klaar was, dan kon ik me uitkleden, roept ie ineens, ja bijna, ik moet nog even mijn kleine jodeljongen wassen.....zucht, ik moest wel even grinniken hoor....hoe komt ie erop ? (doet ie anders nooit) hihihi. Mannen... Jullie nog iets om leuks om te lachen?
Een dement vrouwtje op het werk: Je mag er wel tussen komen hoor, als je me maar geen zeer doet! Het is natuurlijk erg zat dat ze dement is, maar ze is zo ver heen dat ze er niets van merkt. Het vrouwtje zit weer in de verkeringstijd met haar man, ze is dolgelukkig, helemaal geweldig.
een conversatie tussen opa en mijn dochter O zal ik jou eens verkopen D neeeheee dat kan toch niet D Opa zal ik jou eens verkopen O Hoe kun je je opa nou verkopen ! D Nou gewoon aan de kassa
"juf: mijn oma zit bij de poepdokter. Ik niet hoor, ik ben al 4 en kan zelf poepen! Maar mijn oma haar poep doet het niet en dan trekt de dokter het uit haar billen... Dan is oma weer blij!" Een kringgesprek op maandagochtend
Of het echt een domme opmerking is, betwijfel ik maar vond hem wel de moeite waard om even met jullie te delen! Gister op de verjaardag van mijn dochter was mijn vriendin hier met haar nichtje van 5. Mijn nichtje van 4 was er ook. J (nichtje van vriendin), vraagt aan S (mijn nichtje); 'hoe heet jij?' S; 'ik ben Shannon'. J; 'dat kan helemaal niet, want mijn tante heet al Shannon'! En dan dat eigenwijze koppie wat ze er bij trok, echt geweldig !
Ja toch Echt te komisch, en dan heb je dus gelijk een gesprek over wat poep is en waarom het uit je lichaam moet Nog een: "Juf, mijn papa is in het ziekenhuis geweest gisteren." Waarom dan?"Is hij ziek?" Vraag ik. "Nee, zegt ... Mama en papa willen niet meer kindertjes, ze vinden mij en mijn broer lief genoeg. En dan gaat de dokter in papa zijn balletjes snijden. Dan kunnen papa en mama wel knuffelen en komen er geen kindertjes meer." En vervolgens komt vader het kind ophalen Ik heb er maar niets over gevraagd
mijn tante is een leek wat het mobieltjes aangaat ze heeft nog een oude telefoon waar op het scherm komt te staan "toon"bericht zegt ze tegen ons hmmmzzz ik snap er niets van: ik ken helemaal geen toon!!! hier hebben we dus niet stiekem om gelachen,want dat konden we niet inhouden.
Wij waren het spelletje "ik hou van holland" aan het spelen. En mijn man kreeg de vraag: Voor wie zong Frans Bauer op 30 april een verjaardagsnummer. Mijn man antwoord: Mariska!!!! Uhhh
Ik heb weleens meegemaakt dat mensen het woord "klaarkomen" gebruiken als ander woord dan het hoogtepunt. Dus dat ze iets zeggen in de trant van: "Ben je al klaargekomen daarmee?" Dan voel ik me ietwat ongemakkelijk.
Sorry misschien een beetje luguber maar moest er zo om lachen gister: Mijn vader is een half jaar geleden overleden en gecremeerd en nu gaat mijn moeder deze week het as ophalen en dat wil ze samen met mijn zus uitstrooien op de plek waar mijn vader lang gewoond heeft (is nu een soort natuurgebied). Dus ze verteld heel rustig wie ze er wel of niet bij wilt hebben, hoe ze het wil doen, op wat voor manier, waarom ze voor die plek gekozen hebben etc dus echt allemaal heel doordacht. Dus ze verteld dat ze dat direct op die dag gaat doen wanneer ze het as gaat ophalen en ik vraag heel geintresseerd en meelevend of ze dat niet te snel vind en misschien het as nog even thuis wilt hebben? Zegt ze heel droog: 'Ja wat dan? Moet ik die pot nog 3 weken op een plank in de schuur laten staan? Heb het komende tijd hartstikke druk op mn werk en moet ook nog mn boodschappen halen en nog langs het ziekenfonds en alles..' nou sorry maar moest zo lachen want had zo'n antwoord gewoon helemaal niet verwacht haha.
Mijn dochter gister in de auto terwijl Rammstein op staat.. Headbangend en luchtgitaar spelend; mamaaaa, ik wil daar naartoe. En dan doe ik die meneer gitaar afpakken en ga ik muziekjes maken. Riiiight lief klein schattig blond dochtertje van 3 Ik zie 't al voor me!
Al wat jaartjes geleden had mn mams een digibeet ten top voor het eerst een pc...heerlijk lekker surfen etc. Belt ze mij op zaterdagnacht om 1 uur 's nachts om te vragen waar de pc uit moest...ik riep onder start...mn moeder zuchten en zei dat is echt totaal niet logisch ben al zeker een uur aan het zoeken...pesten we haar nu nog af en toe mee Tijdens een drukke bijeenkomst...was ik heel moe en ik had een kartonnen doos vast en zocht een plekje om te gaan zitten...ik vroeg toen aan een collega of ik daar kon zitten met mn doos...tja ik begrijp nu wel waarom mijn collega zo hard moest lachen ik was op dat moment te moe om te beseffen wat ik nou weer had gevraagd hahahaha En op kantoor heb ik in de kantoortuin een x hard geroepen of er ook een grote boodschap door de fax kon en ook dat stuitte op een hoop gegiechel van collega's....hahahaha Wat een leuk topic!!!! hahahahaha
Ik moest afgelopen vrijdag stiekem erg lachen om mijn zoontje van 2,5 jaar op het consultatiebureau. Hij kreeg vierkante blokjes om een toren te bouwen en een vormenstoof. Hij had netjes de toren gemaakt en de blokjes in de stoof gedaan. Gaat hij de vierkante blokjes van de toren ook in de stoof doen. De vrouw van het bureau: "doe maar niet, want die blokjes passen daar niet in". maar ze pasten wel, dus mijn zoon zegt: "kijk, past wel". vrouw van het bureau:"uh..ja.."
LOL hier precies hetzelfde verhaal alleen mijn oom lag in het ziekenhuis en vroeg aan de buurman (met de naam Toon) waarom bel je me steeds?
Ja, mijn man vanochtend. We stoppen bij het tankstation om om voor man een broodje te halen (doet ie altijd bij de BP, is zijn ontbijt). Maar hij rookt ook. Nu hebben we deze maand even wat lastig (de maand duurt 2 dagen te lang dit keer vanwege ruim 2,000 aan ziekenhuis/tandartsrekeningen) en moest hij dus kiezen. Zijn keuze "ja, stoppen met roken kan ook niet het"... waarop ik hem aankijk en zeg "tuurlijk, want eten is helemaal niet belangrijk he! " Zucht, ik begrijp het wel, heb zelf ook gerookt, maar kom op zeg, als je moet kiezen tussen een broodje of roken ... en je kiest roken dan moet je misschien eens gaan nadenken hier.
Mijn schoonmoeder probeert haar telefoon weer aan te doen en zit wat schaapachtig naar het toetsenbord te staren. Uiteindelijk vraagt ze: waar zit dat sterretje want als papa mijn telefoon aan doet is mijn pincode altijd 4 sterretjes.. Proest!! Mijn man kwam te laat op een cursus en savonds bij mijn schoonouders verteld hij dat en zegt: Ik was ook te laat op de cursus ik stond namelijk in 9km file.. Mijn schoonmoeder: oh, was je de enige? Mijn man antwoord met, ja joh gezellig alleen in 9km file! Tijdens de 3d echo van Julia hingen er foto's van 3d echo's en van de kindjes nadat ze geboren zijn om te laten zien hoeveel het lijkt. Mijn schoonmoeder kijkt, wijst naar een foto van een kindje met kleertjes aan en een mutsje op en vraagt: 'Hier is het kindje al geboren?' Mijn moeder is hij mijn opa en oma en mijn pom was te laat met eten( mijn moeder was net bij mijn vader) en mijn oom zegt gekscherend, sorry, ze trein had een lekke band. Waarop mijn moeder bloedserieus antwoord: Serieus? En nu dan? Kon ie gemaakt worden of moest je met de bus? Ik kan zo nog.wel ff doorgaan. Mijn moeder en schoonmoeder hebben soms de geweldigste opmerkingen, je kan er een boek mee vullen lol