hoe werkt de galaxy s 3

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo iedereen. Ik heb gister van mijn vriend de galaxy s3 gekregen.
    Alleen weet ik echt niet hoe die werkt. Hoe moet ik app dowloaden .
    Ik heb alles onbeperkt maar heb nooit zo een telefoon gehad.
    Kan iemand mij helpen.

Xx

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

boekje lezen?

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    In de play store kun je apps downloaden :)

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

In het boekje staan alleen de basis gegevens. Moet je voor apps betalen is dat eenmalig of telkens als je die gebruik t

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Je hebt gratis apps en apps die je moet betalen als je naar de play store gaat zie je erbij staan of de app gratis is of niet, als hij gratis is krijg je advertenties en bij niet gratis apps (kan je via creditcard betalen) heb je geen advertenties en zijn vaak net iets uitgebreider..

6. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Sommige zijn gratis, andere niet, staat in de play store. Icoontje vind je op je home scherm. Als je moet betalen is dit eenmalig.

Mijn tip: overal goed rondkijken in je telefoon, er zijn ook veel filmpjes op youtube te vinden waar eea wordt uitgelegd.

Succes! Prachtige telefoon, ik ben er heel blij mee!

7. pwentje

pwentje Lid

8 mrt 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit inderdaad een heel klein boekje in met de eerste stappen. op de telefoon zelf staat een instructieboek met meer uitleg..

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bedankt kom er nog niet wijs uit ben bang dat ik op verkeerde dingen druk ik zal deze week even na de winkel gaan en uitleg vragen

9. Gewoon uitproberen..
    Playstore en daar aantikken wat je wil hebben, en dan downloaden..
    Op youtube naar filmpjes kijken.. Dan heb je het zo door!
    Telefoon is echt easy. :)

10. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja als je hem kent ja. Voor betaalde apps heb je een creditcard nodig die heb ik al niet. Dadelijk doe ik iets verkeerds ofzo

11. Ik kon m toch ook niet.. En als je geen creditcard hebt, kun je ook niet per ongeluk een betaalde app downloaden :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar je gaat niet 'zomaar' apps kopen hoor, als je daar bang voor bent.
    Dan moet je eerst allerlei creditcards gegevens invullen. Dat gaat niet zomer van je 'beltegoed' af zeg maar.

Je kan Google Play openen. Dan kan je met het loepje apps opzoeken. Ik heb standaard de Facebook app, twitter, youtube, buienradar, AVG virusscanner en instagram. Daarnaast alle angrybirds ( leuk spelletje ).
    Je moet het gewoon proberen. Het is niet een nucleair apparaat dat je per ongeluk tot ontploffing kan brengen, de telefoon gaat niet spontaan stuk. Er kan echt weinig mis gaan.

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    en vergeet watsapp niet ;)

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Jullie hebben me gerust gesteld haha. Bestaat er ook een app waar je muziek op kan downloaden

Deel Deze Pagina