Babyhuys failliet

Discussie in 'De lounge' gestart door Babel44, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

#1 Babel44, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2012
    De winkel met deze naam in Nijverdal is blijkbaar failliet.

Stond op het punt iets te bestellen bij de webshop Babyhuyswebshop.nl, en kende de winkel niet dus googlede even op Babyhuys failliet - raar voorgevoel misschien? - , blijkt er dus nog een winkel te zijn met deze naam, Babyhuys in Nijverdal, die net failliet is gegaan (25 januari 2012).

Heel verwarrend, de webshop hoort bij een andere winkel, nl in Harderwijk, en bij navraag zeggen ze de winkel in Nijverdal niet te kennen en hierover ook niets te weten. Best vreemd bij een winkel met dezelfde naam (allebei met uy gespeld dus).

Ik word vanmiddag hopelijk teruggebeld door de curator van de failliete winkel in Nijverdal hierover.

Ook de winkel in Harderwijk heb ik even gevraagd of ik wel veilig kon bestellen, ze zeggen dus er niets mee te maken te hebben. Weet iemand hoe dat zit?

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Goh, vreemd toeval, de winkel Babyhuys in Nijverdal is al een paar jaar dicht blijkbaar, zij hadden ook een website die nog wel in de lucht was: Babytrader ofzo, en "bestonden" dus nog wel tot ze nu dus net failliet zijn gegaan.

De winkel Babyhuys in Harderwijk heeft er niets mee te maken, is een zelfstandige winkel, met een webshop op Babyhuyswebshop.nl. Die zijn dus niet failliet. Ik werd netjes gebeld door een van de eigenaren en ga dan toch maar gewoon bestellen :D

Om het ingewikkeld te maken neemt Babyhuys Harderwijk wel de website babytrader over trouwens ;). Is dat dan weer toeval?

Sorry als ik onterecht onrust heb veroorzaakt hier!

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hmm, wel vreemd allemaal, want de website is nu uit de lucht ?!

Is dit bananasplit?

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik zou het niet weten, maar het lijkt mij "fishy" genoeg om maar een andere winkel te zoeken.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nou, ik wacht ook nog maar even het telefoontje van die curator van die winkel in Nijverdal af.

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    weird....

7. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Op BEIDE pagina's, dus van de verschillende babybuys (harderwijk en nijverdal) krijg ik nu dit:

BABYHUYSWEBSHOP.NL IS DIT MOMENT IN ONDERHOUD.

We verwachten snel weer bereikbaar te zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen en informatie kunt u ons bereiken via onderstaande mail en telefoon gegevens:

Tel: +31 (0)341 - 422 803
    Email: info@babyhuys.com

8. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik zou er dus NIKS meer bestellen!

Wij wonen in Harderwijk, zal morgen eens langsrijden. Vond het sowieso al een vreselijke winkel.

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ja ik vind het ook een k*twinkel......

en ik zou ook NIETS bestellen!!

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Welke andere pagina gebruik je dan? Die van de babytrader? Op zich zou het nog kunnen, omdat ze die (gaan) overnemen, dat die al verhuisd is naar dezelfde provider en dus dezelfde technische storing ondergaat.

Maar bedankt voor de signalen hoor, ik bestel even niets ;)

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Het klonk aan de telefoon nog wel echt als een drukke winkel, die gewoon open was, rumoer, kindjes etc.

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
  13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

vaag verhaal. Als je babytrader googled kom je uit op deze site ,maar bij de foto van het pand staat babyhuys Almelo op de muur.
    Google Maps

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Aftanse winkel. Had laatst een cadeaubon van ruim een jaar oud, daar wilde ik mijn lekkere veluwse positierok mee betalen. Zegt die geitenwollensok: ja dat kan ik natuurlijk niet meer aannemen. Hij is ouder dan een jaar!

Dus ik: waar slaat dat op? Er staat NERGENS op die bon dat ie een jaar geldig is oid!

Met een zure bakkes kon ik toch bij madam geholpen worden.

Schoot me zo in het verkeerde keelgat. Vond het daarvoor al een ouwe zooi daar met chagerijnig personeel maar na dit geval was ik er helemaal klaar mee.

Stel zuurpruimen, aan mij verdienen ze geen cent meer!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik ben erg tevreden over hun webshop hoor, er was een leveringsprobleem en dat hebben ze keurig opgelost! maar ben nu wel blij dat ik de spullen in huis heb...... zou even afwachten of onder rembours versturen.

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    @ Elies, Amen

17. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    549
    272
    63
    Babyhuys Nijverdal bestaal al een jaar of 4 niet meer

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb bij Babyhuys harderwijk in oktober nog een autostoel online besteld. Ging prima hoor!

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb onze bugaboo bee daar gekocht. Ben netjes (ivm leveringsproblemen) via de mail op de hoogte gehouden. En toen ik belde werd ik vriendelijk en snel geholpen.

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben regelmatig in de winkel in Harderwijk geweest, vind het een fijne (grote) zaak en ben er altijd prima geholpen. Dus je ziet..meningen verschillen :)

Deel Deze Pagina