Als ik dan zo buiten kijk, met dit heerlijke weer en na een heerlijke dag werken, vergeet ik dat ik zo ontzettend slecht geslapen heb en word ik helemaal blij van dit weer. Denk ik aan onze huwelijksreis en zit ik heerlijk met mijn hoofd in de wolken... Waar worden jullie blij van?
Op dit moment ben ik enorm blij met het recept van Devilschase van surinaamse kipkerrie broodjes. Ga ik van de week zeer zeker maken.
Ik word blij van mijn gezinnetje. Van verschoond beddengoed. Van het lekkere weer. Nieuwe recepten die heerlijk zijn. Uhhhhhhhhhhhhhh dat was het wel zo'n beetje.
Van mijn dochter, van mijn vriend die zo thuis komt, van mezelf van dit heerlijke weer, van mijn lieve familie, van het feit dat het lekker loopt op mijn werk. Ik heb zo veel om blij van te worden!
Van het feit dat man en kinderen naar het zwembad zijn, mijn kip provencale in de oven heerlijke geuren verspreidt, ik lekker op het balkon zit met een wijntje en een chipje en naar Eels aan het luisteren ben. Het leven lijkt wel fijn!
Van mijn dochter, mijn partner, de leuke vooruitzichten die we hebben staan, mijn familie, het weer. Heb een boel om blij van te worden.
- De lekkere aardbeiyogurt die ik net op heb - Dat ik eindelijk eens een keer een lekker bedrag terug krijg van de Belastingdienst - schoon huis - vers gebakken muffins - als mijn meisje los staat en paar stapjes begint te zetten - dat mijn pasgeplanten zaadjes eindelijk beginnen te groeien. Life can be good!
Ik word blij van: - Mijn vriend die zo thuis komt - Ons meisje lekker trappelend in m'n buik - Gewoon even zitten in de babykamer - Een bak Ben&Jerry's..
Ik wordt blij van - leuke bloemetjes in huis - mijn mooie Spaanse bolvaas die ik eindelijk gevuld heb en kei trots op ben nu - citroen ijs - spaghetti met tonijn, courgette en rucola - mijn lieve vriend - van m'n allerleukste Franse Bull - nieuwe kleding en schoenen - een schoon/opgeruimd huisje - mijn lieve stage kinderen op het kinderdagverblijf - het idee dat ik over 3 maanden met mij diploma in handen sta - dat we waarschijnlijk toch nog een weekje naar de Ardennen gaan in juni - mijn lieve moeder die er altijd is wanneer het nodig is En als klap op de vuurpijl.. - dat we na de zomer eindelijk voor een eerste kindje gaan! Oh, ik ben zo'n gelukkig mens momenteel haha, nu lijkt het leven ineens weer even geweldig.
Ik word super blij van -na een lange mmm van 4 jaar eindelijk zwanger ben en ons wondertje elke dag heerlijk voel schoppen in mijn buik -mijn vriend waar ik super veel van hou en door alle moeilijke jaren we steeds dichter bij elkaar komen -mijn lieve franse bulletjes Tygo en Hummer -de zon, heerlijk weer -mijn familie
- heerlijk lenteweer - de kinderen die elkaars beste vriendjes zijn en zo fijn samen kunnen spelen en lachen - de kinderen die altijd lekker te smullen als ik (uitgebreid) voor ze kook - de nieuwe stofjes die ik net heb gekocht (voor jurkjes en rokjes voor DL en shirtjes voor ZL) - de nieuwe, supervrolijke, beetje hysterische zomerjas van Isabelle
Van heul veul dingen wordt ik blij! Dat ik aan het bos woon en elke dag vrolijke vogeltjes zie en hoor. Mijn dochter die met haar 21 maanden zegt; mama, hou van jou en me dan een heerlijke snottebellenkus geeft. Mijn man die ons verwent met twee nachtjes parijs. Het strand, koud of warm, de zon, volle maan, mooie sterrenhemel. Mijn moeder die heerlijk gekookt heeft, als ze heeft opgepast, zodat ik zo aan tafel kan als ik uit mijn werk kom. Een warm bad met lekkere badschuimpjes. En.... Van Chiel Beelen 's ochtends op de radio met het (kinder)liedje; Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!
Van mijn gezin Van onze gezinsvakanties naar Frankrijk Van mijn twee katten Van de zon Quality time met mijn man Lekker eten Lekker drinken Vrienden BBQen Leuke feestjes/stapavondjes Winkelen Leuke nieuwe dingen die ik heb gekocht
mijn gezin! Maar ook de homescents aan, kopje thee en een leuk tijdschrift! Maar ook een koppie doen bij vriendinnen, en lekker shoppen hoort daar bij!