Hoi allemaal, ik ben helemaal gek op deze lampen (serie hektar) van Ikea, wie heeft voor mij een foto van zijn/haar interieur met deze lampen zodat ik mijn man kan overhalen ze ook te kopen?! op de plaatjes van ikea vind hij ze niet geweldig, daarom wil ik hem foto's laten zien van een echt interieur met deze lamp.. alvast bedankt voor jullie hulp..
Wij hebben ze in onze living hangen! en zeer content van het resultaat! Ik zal er straks thuis een aantal foto's van nemen. Blijkbaar staan ze nergens goed op foto
had ik ook al gekeken maar dat zijn van die showroom woonkamers dus ik ben bang dat mijn man dat ook niet zoveel aan zal vinden.. maar in ieder geval bedankt voor je tip..
Ik maak liever geen foto's ivm herkenning, maar zeg maar tegen je man dat ie niet zo moet zeuren. Hektar lampen zijn geweldig! Mooi, voor een mooie prijs! 🙈 Anders laat hem de kleur kiezen ofzo
Mijn man vindt ze ook erg mooi! Ik vindt ze daarin tegen erg goedkoop ogen en betaal dan liever 2 tientjes meer per lamp en haal ze bij een mooie woonzaak weg. Want zo spotgoedkoop vindt ik ze nu ook weer niet
Wij hebben ze ook. Naast de bank de staande lamp, in de andere hoek van de bank hebben we de wandlamp hangen en boven de eettafel hebben we 2 hanglampen. Wij zijn er heel blij mee
Vorige week een mooie grijze hektar staande lamp voor 25 euro gescoord via mp in mn eigen kleine woonplaats! Alleen weer jammer dat er alleen een Ikea lamp in past :x Die zat er wel bij maar veel te fel,gelukkig paste er ook een Hema spaarlamp in die ik nog had.