In november heeft de tandarts bij mij een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd, deze is half december afgemaakt. Van de behandeling zelf eigenlijk weinig last gehad. Nu al een aantal dagen voel ik toch weer wat pijn, zo nu en dan een steekje etc. En als ik mijn vinger op mn tand leg voelt dit ook wat gevoelig. Wat zou dit kunnen zijn? Zie het eigenlijk niet zo zitten om nu weer naar de tandarts te gaan, de wortelkanaalbehandeling was al een erg dure grap!
Weet nog wel dat de tandarts tegen mij zei na de WKB dat het nog wel weken kan duren voor het volledig weg is ( de pijn ) Ik zou het even afwachten, mocht de pijn verergeren dan zou ik wel aan de bel trekken en er naar laten kijken, kan je vanuit daar zelf bepalen of je een eventuele nieuwe behandeling nog zou doen of niet. Ik heb persoonlijk zelf ook nog enige tijd last gehad maar ben ook niet gegaan naar de tandarts. Nu is het gewoon rustig en nergens last van.
Bedankt voor je reactie. De pijn loopt ook wat door naar boven. Zie ook dat mijn tandhals wat roder is bij de behandelde tand. Ik ga het idd dan nog maar even aankijken
Kan zijn dat het nog geirriteerd is van binnen. Zodra je een bonzend gevoel gaat krijgen ( zeker als je gaat liggen ) dan heb je kans dat het weer ontstoken is. Bij mij hielp het om even goed te spoelen met water en zout. Is heel smerig maar het maakt de boel schoon en het verminderd de pijn. Succes!