Het is weer bijna het einde van het jaar. vorig jaar ook zoiets geopend en het blijft leuk. er zijn vast meiden en enkele heer die zich af vragen hoe is het nou toch met.... en ik ook zo zijn er een paar verdwenen lijkt het. Hoe is het met onze dame die gek is op it (clouwn) misty hete ze. En met kaala (als ik het goed schrijf) met haardochtertje in Engeland.
Vraag me inderdaad ook af hoe het is nou is met kaala, vond het zo ontzettend rot voor haar allemaal dat gedoe
En de Scandinavische partner (of iig wonend aldaar) van wie de partner, forumlid hier, destijds is overleden. Hij schreef hier ook een tijdje mee daarna. Moet ook regelmatig aan de partner en kinderen van HabibiAna denken😪 En zo zijn er nog een paar forumleden die regelmatig in mijn hoofd de revue passeren.....
Ik zie Joycey (schrijf het fout denk ik) nooit meer terwijl die altijd heel actief was. Eerst dacht ik door de drukte rondom tweede kindje maar door dit topic denk ik weer "oh ja". Iemand een idee waar zij is gebleven?
Ja, Islah inderdaad. Verder vraag ik me regelmatig af of Zogelukkig/Beatissimam/Dappertje Dik nog wel eens meeleest. Ik mis haar stiekemweg nog wel eens...