Ik droom er vaak van om een leuk huisje vlakbij het strand te hebben. Het lijkt me heerlijk om het hele jaar door lekker te kunnen wandelen enzo.. Nu wonen we er best ver vandaan en komen we er dus ook bijna nooit. Maar wie van jullie woont er wel dichtbij een strand? Hoe is dat?
Hoe dichtbij noem je dichtbij? Ik woon zelf op 2 km. van het strand en we gaan er vaak heen. In de zomer om te zwemmen en in de winter voor een wandeling en om de hoge golven te bekijken. Verder vind ik heuvel- en berggebieden ook mooi, maar ik heb hier het geluk dat ik daar ook dichtbij zit. Een huis nagenoeg aan de kust zou ik weer niet willen. Mooi uitzicht hoor, maar het is hier aan de kust vaak erg winderig en veel stof.
Ik woon op 500 meter van het strand Vanuit mijn raam boven kan ik de duinen zien. Ik kom er bijna nooit Manlief loopt wel elke avond over het strand met de hond. Groetjes kim
Ik heb in belgie aan de zee gewoond , blankenberge en oostende het strand zag ik inderdaad bijna nooit, maar nu ik in antwerpen woon mis ik vooral de geur en het geluid Zelfs de zeemeeuwen Er heerst ook een soort van rust vind ik Ik zou gelijk terug verhuizen, maar manlief z'n ouders wonen hier in de buurt en zijn al op leeftijd Toen ik er woonde had ik het idee dat het maar gewoontjes was, maar nu ik weg ben weet ik echt wel beter
Ik heb altijd op loopafstand van het strand gewoond, ben verhuisd voor m'n vriend en mis het strand wel. Niet dat ik er elke dag kwam, maar had wel de mogelijkheid en de omgeving (duinen enzo) vind ik ook gewoon mooi. Als het stormde ging ik altijd wel een kijkje nemen, letterlijk uitwaaien. Zomers lekker eten bij de strandtent. Nu heb ik een hond, twee zelfs, heb ik geen strand meer Toen ik daar woonde en ik ging in Nederland op vakantie, ging ik altijd naar een bebost gebied...even wat anders. Nu heb ik dus geen strand meer en verlang ik weer naar het strand
Ik heb bijna heel mijn leven in vlissingen gewoon dicht aan het strand maar vond de stormen mooi in de zomer de toeristen is mij te druk! woon nu een goed half uur van het strand af en met vlagen mis ik het wel!
Wij wonen 20 minuten rijden van het strand en ik zou niet anders willen. Liever iets dichterbij natuurlijk. Wij gaan regelmatig naar het strand. Als kind ging ik ook vaak, en nu ook weer, met ons zoontje. Het voordeel is dat je ook "even" kan gaan. Alleen 's middags, of zoals gisteren, alleen even op het strand eten (en spelen): bak pastasalade mee en gaan! Dan kan je vaak ook de drukte omzeilen. Wandelen in de duinen vind ik ook heerlijk (deden wij vroeger ook vaak), maar is met een kleine niet zo heel handig. Met de kinderwagen is het geen optie en met een peuter kan je niet zo ver lopen, dus dan is het wel heel snel afgelopen. (Onze zoon is geen draagzak-type.) Al met al zeker een aanrader dus! Heerlijk!
ik heb altijd aan de kust gewoond en vond het heerlijk. Ging vaak even een wandeling maken op het strand of door de duinen. En bij mooi weer, na het werk boterhammen mee en nog even heerlijk op het strand liggen. En dan het uitzicht, dat wijdste. Dat mis ik nog steeds. Ik zou zo terug gaan.
Ik heb 5 jaar vlakbij het strand gewoond, en de keren dat ik gegaan ben zijn op 1 hand te tellen. Nee hoor, ik mis het totaal niet.
Ik ben opgegroeid in Beverwijk en wij gingen in de zomer heel vaak op de fiets naar het strand van Wijk aan Zee. Heerlijk was dat, ik mis het nu af en toe wel. Met kinderen lijkt het me echt ideaal, zo leuk om zo een mooie dag door te brengen.
Ik heb een tijdje in Ijmuiden gewoond en ik vond het heerlijk! Zou zo weer aan de kust willen wonen, alleen dan niet in Ijmuiden.
in de zomer vond ik het niet leuk om bij het strand te wonen als kind. auto,auto en nog eens auto's en zo druk! In de winter was het strand zo wat voor ons alleen.hoefde niet uren te lopen om van de auto naar huis te komen. wij woonde in Scheveningen
oooooh....ik zou ook zo graag willen....maar ik krijg m'n vriend niet zo ver. Die wil niet in het westen wonen, voelt hij zich te boers voor denk ik (terwijl we altijd in een stad gewoond hebben rare vent...)
Ik heb een jaartje vlakbij het strand gewoond, nog geen kwartier op de fiets, of twee haltes met de tram en dan een klein stukje lopen. Ik vond het héérlijk! En ging er ook echt vaak naartoe, hele jaar door. Nu hebben we hier een klein zoetwaterstrandje vlakbij. Is ook leuk, maar niet het echte werk. Ga nog steeds regelmatig naar het strand, maar moet dan wel een tijdje in de auto zitten.
Wij wonen sinds 7 jaar in een klein kustdorp (daarvoor op 20 min. afstand) en ik kan niet anders zeggen dan dat het heeeeerlijk is! Binnen twee minuten sta ik midden in de duinen en binnen vijf minuten zit ik op het strand. In de winter wandelen we veel en in de zomer verblijven we in ons strandhuisje (ongekende luxe!!). Ik kan het iedereen aanraden!