Wij hebben wegens tijdgebrek laten inpakken door een verhuisbedrijf. Zij hebben in het nieuwe huis alle kasten ook weer in elkaar gezet. Het uitpakken hebben we zelf gedaan. Het was niet supergoedkoop maar het gaf wel heel veel rust. En voor de verhuizing hebben we alles wat niet mee moest naar de kringloop gebracht of weggegooid
nou meid gefeliciteerd met je keuze! ik ken de omgeving waar jij woont als de binnenkant van mijn broekzak. Hopelijk vind je meer rust in Holten.
Wat leuk zeg! Ik ben zelf van Rotterdam naar Twente verhuisd, ik heb alles ingepakt, wat weg kon, naar de stort gedaan/kringloop, een vrachtwagen gehuurd, 's morgens de vrachtwagen ingepakt, het huis had ik al redelijk goed schoongemaakt en toen alles ingepakt stond ben ik er gauw doorheen gegaan, mijn buurvrouw heeft de sleutels bij de woningbouw ingeleverd. mijn vader en mijn oudste broer hebben hem daarheen gereden, ik met mijn zoon, mijn moeder en mijn jongste broer er achteraan gereden, daar uitgepakt en zij hebben de vrachtwagen ook weer teruggebracht naar het verhuurbedrijf.
En jij wil nooit meer weg uit Twente ik ga inderdaad ook goed ons huis door, wil veel troep weggooien. Is wel een goede wat jij zegt, als alles is ingepakt alles nog even doorgaan met de bezem en wegwezen. Enige nadeel bij ons is dat mijn vriend nog de wagen terug moet rijden. Niemand durft in de vrachtauto te rijden die wij gaan huren.