Naast klagen wil ik ook even juichen! 3 dagen weekend hier vanaf nu! Heb er zin in, hele weekend lekker bij familie zijn! Iedereen veel plezier/sterkte/succes en ik hoop dat jullie allemaal een mooie kerst hebben! (of voor de mensen die geen kerst vieren, dan hoop ik dat je jullie een mooi lang weekend hebben!).
Ik ben ook al aftellen naar 17 uur! Met Skyradio top 101 kerstliedjes aan! Vriend nog een lange avond/nacht werken, die is bakker En dan morgen naar mn vader, zondag sm. Lekker kadootjes! Ik heb er zin in! Fijne dagen iedereen!!
En voor degene die moet werken, hopen op rustige diensten met leuke patiënten/cliënten/klanten en collega's! Heel fijn weekend!🎄
Ik heb een heel lang Kerstweekend . Werk op de dinsdagmiddag, donderdagochtend en vrijdag de hele dag. Maar heb volgende week dinsdag en donderdag heerlijk vrij genomen. Moet volgende week vrijdag nog werken en dan is het ook al weer gauw Oud en Nieuw. Fijne dagen allemaal! (En inderdaad, hoop dat de werkenden onder ons (mijn zusje moet bijvoorbeeld ook werken tijdens de Kerst = verpleegster) ook gezellige en leuke werkdagen mogen hebben!)
Iedereen die,vrij is een fijn lang weekend en geniet van je kerstdagen. Ik mag heerlijk werken. Ga het samen met onze dementerende bewoners een gezellige kerst van maken. Morgenavond, 1ste kerstdag tot 15.45 en tweede kerstdag de middag werken.
Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas in belgie kennen ze maar 1 kerstdag en mag alles maandag gewoon lekker werken
Ohh succes mensen die koeten werken!! Hopelijk rustige diensten met toch een beetje kerstgevoel!! En sterkte voor alle Belgische dames maandag!
Jammer, maar in België zijn veel andere dagen wel officiele feestdagen die we in Nederland niet kennen. Waaronder de Dag van de arbeid, Maria-Hemelvaart, Allerheiligen en Wapenstilstand. Ieder land zn eigen feestdagen
Mijn kerst weekend is afgelopen dinsdag om 13:30 begonnen en eindigt 1 januari 00:00 Voor degene die moeten werken.. hopelijk rustige dagen! Voor de andere lange weekend vierders .. geniet ervan
mama,s die moeten werken met kerst,werken jullie allemaal in de zorg? zou het helemaal niet erg vinden om met feestdagen te werken lijkt me gezellige sfeer met de bewoners.
Heerlijk zo'n lang weekend! Ik ben tot donderdag vrij en kan dat goed gebruiken om een beetje bij te tanken van alle drukte deze maand. Eerst sinterklaas, verjaardag van mijn zoon, vorige week naar nick en simon geweest, vanavond naar de toppers en morgen bij mijn moeder eten 😵. Ondanks de drukte vind ik het ook heel gezellig. Voor iedereen fijne feestdagen gewenst!