Iedere dag komt ze voorbij op het schoolplein. Iedere dag verbaast ik me weer. Als een pasgeboren veulen op pumps. Altijd loopt ze op hoge hakken pumps laarsjes sandalen en overal zwabbert ze op. Ze gaat continu door haar enkels. Iederen dag opnieuw zie ik het. Ze probeert het maar ze kan gewoon niet oo hakken lopen. Een pasgeboren veulen staat nog steviger al haar op dr hakken. Waarom dragen vrouwen hakken als ze er niet op kunnen lopen? En zijn Er hier vrouwen die niet op hakken kunnen lopen?
geen idee, heb altijd het idee dat ik als een vent loop, maar zwabberen en wiebelen doe ik gelukkig niet lijkt me wel een leuk gezicht hihi
Ik! Ze moeten niet hoger dan 4-5 cm zijn en een stevige hak. Schoenen zoals pumps daar breek ik echt mijn nek mee. Het liefst draag ik sneakers of een enkel laarsje met een klein hapje.
Ik kan het niet mede door beenlengte verschil. Maar zo af en toe heb ik een bruiloft of een begrafenis en doe ik zo goed mogelijk mijn best. Ik loop zo rustig mogelijk en volgens mij ziet het er dan wel ok uit
ik kan het helaas ook niet. tot 5 centimeter. hele hoge palen hier dus alleen op zitfeestjes en etentjes
Hahaha, toch eens vragen dan waarom ze blijft proberen Ik kan er helaas ook niet op lopen. Platvoeten en hallux valgus. Ontzettend balen want (mits je er goed op kan lopen) vind ik het best classy en sexy.
Ik! Ik lijk ook op zo'n veulen. Zou nog op m'n gezicht pleuren ook denk ik. De hoogste hak die ik heb is 2cm xD.
Halleluja wat ben ik blij dat ik het wel kan! Net enkellaarsjes gekocht met 7 cm hak, het staat zo vrouwelijk.
Het ziet er inderdaad niet uit als vrouwen niet op hakken kunnen lopen. Ik kan het ook niet en doe het dan ook zeker niet. Een klein hakje lukt nog enigszins. Mijn trouwschoenen hadden dus ook maar een klein hakje. Zelfs 5 cm is mij nog te hoog. Daar kán ik misschien wel op lopen, maar dan krijg ik na een tijdje verschrikkelijk zere voeten.
Vroeger liep ik altijd op hakken, weer of geen weer! Nu wil ik het wel, maar het zit gewoon niet lekker. Als ik een avondje ga stappen wil ik nog wel eens hakken aan doen om vervolgens al snel spijt te krijgen omdat ik last van mijn voeten heb. Heel jammer want ik vind hakken vaak wel erg mooi staan.
Ik kan het echt niet. Op schaatsen kan ik ook niet staan trouwens. Daarom waag ik me er ook niet aan. Beland liever niet op de gipskamer.
Ik kan het wel. Maar ben ruim 1.90 dus doe het vaak niet. Soms heb ik er lak aan en denk ik bij mezelf 'die 7 cm extra maakt ook niets meer uit', met als gevolg dat ik gebukt door een deurgat moet lopen.
Precies de reden waarom ik nooit hakken draag Zelfs niet als dat 'hoort', op bruiloften bijvoorbeeld. Ik kan dat altijd zo goed zien aan vrouwen, dat ze het nooit doen, en dan voor zo'n gelegenheid toch.. En ik vind dat zo belachelijk staan dat ik me heb voorgenomen het nooit te doen. Ik heb het wel eens geprobeerd maar voel me dan alsof ik elk moment om kan flikkeren, zoals bambi inderdaad. Geef mij dan maar gewoon vaste vlakke grond onder mijn voeten. Ook al ben ik niet zo lang, ik blijf dan liever klein
Ik ben 1,80. Draag soms hakken op feest. Verder nooit. Krijg altijd reacties als, heb je iets nodig hoor. Echt irritant. Das zelfde als tegen vrouw met aa cup zeggen, zou je een bh wel doen? Laat me toch lekker. Vind het mooi maar helaas is mijn onderrug vast gezet waardoor lang op hakken lopen pijnlijk is in de heupen. Was altijd op pumps, voor mijn rugproblemen. 9/10 cm met gemak. Nu vind ik max 4/5 de moeite voor een avond. Zere voeten neem ik voor lief
Ik kan het ook niet lang volhouden op hakken. Krijg dan hele zere voeten. Zijn een beetje doorgezakt.
Ik heb dat vroegah net zo lang thuis geoefend tot het veulen in een dame veranderde. Vind het ook altijd een maf gezicht als er zo iemand loopt te zwikken met die enkels haha.