Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, May 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Iedere dag komt ze voorbij op het schoolplein.
    Iedere dag verbaast ik me weer. Als een pasgeboren veulen op pumps. Altijd loopt ze op hoge hakken pumps laarsjes sandalen en overal zwabbert ze op. Ze gaat continu door haar enkels.

Iederen dag opnieuw zie ik het. Ze probeert het maar ze kan gewoon niet oo hakken lopen. Een pasgeboren veulen staat nog steviger al haar op dr hakken.

Waarom dragen vrouwen hakken als ze er niet op kunnen lopen? En zijn Er hier vrouwen die niet op hakken kunnen lopen?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    geen idee, heb altijd het idee dat ik als een vent loop, maar zwabberen en wiebelen doe ik gelukkig niet :p lijkt me wel een leuk gezicht hihi

3. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Ik! Ze moeten niet hoger dan 4-5 cm zijn en een stevige hak. Schoenen zoals pumps daar breek ik echt mijn nek mee.

Het liefst draag ik sneakers of een enkel laarsje met een klein hapje.

4. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    In de hoop dat ze het op een dag wel kunnen😂

5. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,791
    9,309
    113
    Gelderland
    Ik kan het niet mede door beenlengte verschil. Maar zo af en toe heb ik een bruiloft of een begrafenis en doe ik zo goed mogelijk mijn best. Ik loop zo rustig mogelijk en volgens mij ziet het er dan wel ok uit :D

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    ik kan het helaas ook niet. tot 5 centimeter. hele hoge palen hier dus alleen op zitfeestjes en etentjes

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Hahaha, toch eens vragen dan waarom ze blijft proberen ;)

Ik kan er helaas ook niet op lopen. Platvoeten en hallux valgus.
    Ontzettend balen want (mits je er goed op kan lopen) vind ik het best classy en sexy.

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik niet, ben net Bambi!

9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    1,841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik! Ik lijk ook op zo'n veulen. Zou nog op m'n gezicht pleuren ook denk ik. De hoogste hak die ik heb is 2cm xD.

10. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

Mar 18, 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halleluja wat ben ik blij dat ik het wel kan! Net enkellaarsjes gekocht met 7 cm hak, het staat zo vrouwelijk.

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,569
    3,507
    113
    Het ziet er inderdaad niet uit als vrouwen niet op hakken kunnen lopen.

Ik kan het ook niet en doe het dan ook zeker niet. Een klein hakje lukt nog enigszins. Mijn trouwschoenen hadden dus ook maar een klein hakje. Zelfs 5 cm is mij nog te hoog. Daar kán ik misschien wel op lopen, maar dan krijg ik na een tijdje verschrikkelijk zere voeten.

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Vroeger liep ik altijd op hakken, weer of geen weer! Nu wil ik het wel, maar het zit gewoon niet lekker. Als ik een avondje ga stappen wil ik nog wel eens hakken aan doen om vervolgens al snel spijt te krijgen omdat ik last van mijn voeten heb. Heel jammer want ik vind hakken vaak wel erg mooi staan.

13. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    1,105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het echt niet.
    Op schaatsen kan ik ook niet staan trouwens.
    Daarom waag ik me er ook niet aan.
    Beland liever niet op de gipskamer.

14. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan het ook niet en doe het ook niet. Ik ben 1.80, ik heb die extra cm niet nodig ;)

15. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

May 9, 2012
    2,715
    907
    113
    Ik kan het wel. Maar ben ruim 1.90 dus doe het vaak niet. Soms heb ik er lak aan en denk ik bij mezelf 'die 7 cm extra maakt ook niets meer uit', met als gevolg dat ik gebukt door een deurgat moet lopen.;)

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Precies de reden waarom ik nooit hakken draag :D
    Zelfs niet als dat 'hoort', op bruiloften bijvoorbeeld. Ik kan dat altijd zo goed zien aan vrouwen, dat ze het nooit doen, en dan voor zo'n gelegenheid toch.. En ik vind dat zo belachelijk staan dat ik me heb voorgenomen het nooit te doen.
    Ik heb het wel eens geprobeerd maar voel me dan alsof ik elk moment om kan flikkeren, zoals bambi inderdaad. Geef mij dan maar gewoon vaste vlakke grond onder mijn voeten. Ook al ben ik niet zo lang, ik blijf dan liever klein :)

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben 1,80. Draag soms hakken op feest. Verder nooit. Krijg altijd reacties als, heb je iets nodig hoor. Echt irritant. Das zelfde als tegen vrouw met aa cup zeggen, zou je een bh wel doen? Laat me toch lekker.
    Vind het mooi maar helaas is mijn onderrug vast gezet waardoor lang op hakken lopen pijnlijk is in de heupen. Was altijd op pumps, voor mijn rugproblemen. 9/10 cm met gemak. Nu vind ik max 4/5 de moeite voor een avond. Zere voeten neem ik voor lief

18. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Ik kan het ook niet lang volhouden op hakken. Krijg dan hele zere voeten. Zijn een beetje doorgezakt.:(

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb dat vroegah ;) net zo lang thuis geoefend tot het veulen in een dame veranderde.
    Vind het ook altijd een maf gezicht als er zo iemand loopt te zwikken met die enkels haha.

20. mamaK79

mamaK79 Actief lid

Feb 15, 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Wow ik ben van dezelfde lengte maar heb echt nog nooit zo'n opmerking gehad en loop 9/10 x op hakken

Share This Page