wij houden binnenkort een feestje. Wij hadden bedacht om een hamburger/hotdogbuffet te organiseren. Het hamburger buffet heb ik al wel compleet maar het hotdog buffet daar kom ik niet verder mee. Ik heb nu broodjes, hotdogs, zuurkool, mosterd. Heeft iemand nog ideeën wat ik daar bij kan serveren. En als je nog goede idee heb voor het hamburger buffet dat is dat ook welkom. Er kunnen altijd meer ideeën bij.
Ik doe er altijd plakjes tomaat bij. En kaas inderdaad een goede. En vooral heel veel saus.en ik wel sla.
Welke kaas heeft jullie voorkeur? Ik heb namelijk voor de hamburger als cheddar kaas, blauwschimmelkaas en mozzarella.
Tja als ik naar hier kijk dan doen wij er gewoon jonge kaas of hooguit jong belegen kaas bij. Ik zou er in ieder geval geen schimmelkaas op doen (maar dat komt misschien omdat ik het helemaal niet lust, haha).
Gewone jong belegen kaas heeft mij voorkeur. Van die gebakken uitjes doe je zo kant en klaar koopt zijn ook lekker erbij.
Top bedankt voor zover al. augurken tomaat komkommer en salade e sausjes heb ik al bij het hamburgerbuffet staan dus dat staat er sowieso al. Volgens mij ben ik dan al wel redelijk op weg. Meer ideeën zijn welkom.
Klinkt goed! Wellicht nog een paar opties: gebakken bacon, gebakken champignons, gekarameliseerde uitjes, gebakken uitjes (die je ook over bv je nasi kan gooien), spiegeleieren, zongedroogde tomaat, jalapenos, guacamole, blaadjes basilicum Edit: parmezaanse kaas, basilicum mayo, truffel mayo
Rauwkost! Ik maak met dit soort dingen altijd reepjes bleekselderij, paprika, wortel etc. Ook wat sla voor op de hamburgers?
Eventueel verschillende broodjes! Ik vind een hotdog lekker met een hard broodje, en een ander weer met zacht!
Cheddar, gekaramelliseerde uien, augurk, ijsbergsla en witte kool mix aangemaakt met citroensap Voor de hamburgers: gekaramelliseerde ananas, coleslaw, bacon, tomaat Oh ik krijg trek!
Ohhhh heerlijk...hier ook paar keer hamburgerbuffetje gedaan. Had er ook altijd gebakken bacon bij. Lekkerrr.hotdog doe ik de volgende keer erbij. Top idee!