Wonen regio Purmerend of Assendelft en omgeving?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lepos83, 27 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lepos83

Lepos83 Nieuw lid

27 apr 2017
    3
    1
    3
    hoi,

Ivm herkennig even een nieuw profiel aangemaakt. We hebben de knoop doorgehakt, we gaan ons huis te koop zetten! We wonen in een superleuke en populaire wijk in Amsterdam maar komen echt ruimte te kort. Een aanvraag om de woning uit te breiden is afgewezen door de gemeente dus we moeten helaas op zoek naar wat anders.
    Alleen... we hebben nog geen idee waarheen?
    Ik werk in Amsterdam, mijn man heeft zn eigen bedrijf dus niet gebonden aan locatie.
    We zitten nu een beetje te kijken naar Purmerend, maar ik weet dat niet alle wijken in Purmerend even leuk zijn, we zijn ons ook een beetje aan het orienteren op Assendelft/Koog ad Zaan/Krommenie/Wormer/Zaandijk die regio, daar zijn we gisteren ook een rondje doorheen wezen rijden maar het lijkt me dat er niet zo veel te beleven valt, weinig kinderen, weinig speeltuinen e.d gezien in ieder geval!
    Ik ben eigenlijk op zoek naar tips en mensen die daar (p'rend of Assendelft die kant op) wonen, of dat jullie nog andere tips hebben qua waar we kunnen kijken voor woningen. Welke buurten zijn leuk om in te wonen? Kinderrijk en voldoende voorzieningen voor de kids? Ik zie even door de bomen het bos niet meer o_O

2. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ik woon er zelf niet in de buurt maar vrienden van ons wonen in Heemskerk. Is dat geen optie?

Deel Deze Pagina