Wie weet waar je klittenband kan kopen zonder de plakrand. Ik zou dit graag gebruiken in combinatie met stof, alleen de plakrand dan blijft het niet zitten. Als ik het vast wil naaien zit de naald onder plak en naait de machine niet meer. Met de hand is niet erg handig. Hoe doen jullie dit?
Dit kan je toch gewoon bij van die naai- en handwerkwinkels kopen? En volgens mij heb ik het zelfs ook wel eens bij de Zeeman zien liggen, maar dat weet ik niet zeker meer.
Zeeman had jiks, hema heeft een plak stuk op de achterkant. Bedankt voor het denken, misschien iemand nog een idee?
Ik weet niet of je in de buurt een markt hebt met een kraam waar ze knopen, garen en dergelijke verkopen? Daar zou je het ook kunnen hebben.
Ik heb het wel eens bij Action gekocht en bij Zeeman. Weet niet of ze het altijd hebben. Anders naar de stoffenwinkel of de stoffenkraam op de markt. Of bestellen bij een webwinkel.
Misschien is onze hema te klein, zal zo eens op de website bekijken. Nu moet ik zo ook weer mijn naaimachine aan de praat krijgen, overal zit dat plakspul.
Ik heb de gordijnen laatst vast gezet met klittenband met een plaklaag. Hels karwij en de vellen staan nog op mijn vingers. Ik zou idd de mark of de hema even proberen en anders een naai zaakje.
Oh ik keek net bij de Hema en het is hier idd ook weg, online kan ik 't ook niet vinden... Maar hier zit ook een stoffenkraam op de markt; die verkoopt het ook. En een fourniturenzaakje heeft 't ook. En Pipoos ook.