ik reed vanmorgen naar het ziekenhuis en hoorde op de radio ineens een reclame voor een website om affaires te beginnen ik dacht serieus nog dat het om een grap ging. verder niet meer aan gedacht ( heb maar amper tijd voor mn eigen man laat staan voor een affaire) maar nu sta ik eten te koken en schiet het me ineens weer te binnen. dus ik google nu even op die website victoria en milan en het bestaat dus gewoon echt ben ik nu zo naief??? toch eigenlijkvreselijk dat mensen gelokt worden om hun relatie kapot te maken?
nou idd, ik hoorde dat dus laatst ook toen de wekker ging...ik dacht nog goh ik was vast nog niet goed wakker maar 2 weken later weer dat zelfde riedeltje heb man lief aangestoten en zei moet je nou eens horen....echt belachtelijk!!
Ja, hoorde m gisteren ook. Idioot he! Alsof het een nieuwe trend is. He, hebjij nog geen minnaar! Dat is zooooo ouderwets!
ben dus niet de enige dan die dacht het niet goed te horen. en het is volgens mij echt nieuw want heb het nooit eerder gehoord en ik luister toch vaak radio
Ik denk dat dat soort mensen het gooien op dat mensen van nature niet monogaam zijn. Maarja tijden veranderen al is onze aard anders.
Bedoel je die van Second love? Ja, ik vind het ook te zot voor woorden! Verbaas me er iedere keer weer over wanneer ik hem voorbij zie/hoor komen.....
Oh echt? Wat een uitkomst! -> gaat gelijk kijken... Haha nee hoor, idioterie. Snap ook niet zo goed waarom zo'n website nou opgericht wordt. Wellicht voor mensen met open relaties? Die bewust die spanning opzoeken.
Ach joh je moest eens weten hoeveel mannen in een relatie of getrouwd via datingsites (sex) contacten zoeken met andere vrouwen... Ik vind het ook belachelijk! Ik snap ook niet waarom iemand dat doet..
Snap ik ook echt niet... Zag pas ook een reclame voor een site, daar stond bij: flirten is niet alleen voor singles... Dat vond ik al te ver gaan, maar ja ik ben ook wel erg ouderwets op dat gebied..
En toch heeft het over de miljoen leden ondertussen.......... Ik hoor dat spotje alleen op 538??? En dan echt om het half uur ofzo! Wanneer je het elke dag hoort in de auto is het niet eens meer zo shockerend.
Dat het überhaupt bestaat vind ik niet zo raar, maar dat er blijkbaar behoefte aan is vind ik schokkender Maar goed, er zijn blijkbaar erg veel mensen die vreemd willen gaan..... zo blijf ik me er over verbazen dat 1:4 kinderen niet van de echtgenoot/partner van de moeder blijkt te zijn, dat is op elke ziekenhuis kamer met 4 bedden 1 moeder die vreemd is gegaan
Nou niet alleen mannen hoor! Vd week hoorde mijn man en ik die reclame op de radio en kregen we een discussie over mannen en vrouwen. En zijn toen samen gaan kijken.. Nou er staat verschrikkelijk veel vrouwen ingeschreven op die site