hallo we krijgen weer kijkers volgende week,en ik heb ff een tip nodig.. zouden jullie gaan voor gezelligheid of voor ruimte in de woonkamer? Ik heb namelijk nu de banken tegen over elkaar staan met een schouw en nephaard,en vind het erg gezellig staan,alleen lijkt de kamer zo wel minder ruim.. Groetjes
ik zou voor ruimte gaan. want daar wordt naar gekeken. mensen kijken vaak door de meubels heen. als je meubels plaatst zodat het ruimer lijkt dan valt dat wel weer op. Ook veeeeel opruimen geen speelgoed vankinderen weinig pers foto's. veel licht naar binnen laten komen. desnoods een paar planten weg zetten e.d. Ik vind dat een woning rust uit moet stralen als je als optionele koper gaat kijken. tenminstte zo zou ik het doen. Lastige tijd om je hui ste verkopen. succes ermee! Staat het al lang te koop?
veel ruimte. En alles opgeruimd. Ook alle flesjes shampoo ed achter deuren. Zo min mogelijk spulletjes in het zicht. En gordijnen open, veel licht naar binnen. Heel veel succes
ons huis staat nu bijna 11 maanden te koop,hebben in die tijd 4 kijkers gehad Ik ga alles weer omzetten,zodat het ruimer lijkt! Dank jullie voor de tips
Ik zou ook voor de ruimte gaan. Daar komen de kijkers voor, niet om te kijken hoe gezellig jullie je huis hebben ingericht.