Twijfels

Discussion in 'De lounge' started by Bizzy, Mar 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Al jaren ken ik een hele lieve man en we zijn goede vrienden.
    Hij staat altijd voor ons klaar en is dol op mijn kleine man.
    Hij heeft er nooit geen geheim van gemaakt dat hij een eventuele relatie met mij wel graag zou aangaan maar heeft ook begrip voor mij verleden en alle geduld van de wereld(ik was net 18 toen ik hem leerde kennen dus hij heeft een groot deel van mij leven meegekregen).
    Eigenlijk zou ik door met hem een relatie aan te gaan alles hebben en krijgen wat ik altijd heb gedroomd.
    Een lieve hard werkende man en vader we zouden kunnen verhuizen naar een beter deel van de stad, hij wil graag trouwen en als het gegeven is nog kinderen.
    Maar nu komt het...ik heb moeite met zijn leeftijd....:(
    Ik weet het het slaat nergens op want het is zoals je je voelt en gedraagt maar hoe is het over een paar jaar straks?
    Ik ben 30 geworden in november en hij 41 in augustus dus ruim 11 jaar verschil.
    Hoe kijken jullie hier tegen aan??
    Ik kan toch niet mijn geluk en dat van mijn zoon laten afhangen van een leeftijd?? maar aan de andere kant het staat me zo tegen....help!!

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de liefde niet groot genoeg is om de leeftijd zonder problemen te accepteren... dan zou ik denken: niet doen.

Maar als ik iemand ontzettend graag zou zien dan zou ik geen probleem hebben met die 11 jaar.

Volg je hart. :)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als jij ook echt verliefd op hem bent dan zou ik niet door zijn leeftijd hem afwijzen

4. Troeleke

Troeleke Lid

Feb 29, 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    Ik vind leeftijd echt niets uitmaken. Ik en mijn man schelen 10jaar, en we zijn al 12 jaar helemaal gelukkig!
    Ik zou zeggen DOEN!

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Niet doen!
    Niet door zijn leeftijd want daar geloof ik niet in maar wel omdat jij deze twijfel hebt. Geloof mij, uit ervaring weet ik dat als je echt gek om iemand bent leeftijd op dat moment totaal niet belangrijk is. Bovendien vind ik 11 jaar niet zo gek..

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ik vind een leeftijdsverschil van 11 jaar eigenlijk wel meevallen!

Als ik jou was zou ik mijn relatie ook niet van die 11 jaar laten afhangen.. liefde is liefde en die kent geen leeftijd :)
    (behalve als jij nog een kind was en hij al lang volwassen natuurlijk..)

7. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

Jun 15, 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zus en man schelen ook elf jaar, maar dat valt eigenlijk niet zo op moet ik zeggen..

Hij klinkt als de ideale man voor jou, dus waarom zou je het dan van de leetfijd laten afhangen? Dat is uiteindelijk maar een getal..

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    waarom zou je je geluk laten afhangen van leeftijd

ik ben 25 vriend 37 en een zoontje van 3 met hem samen

zou zeggen meid ga ervoor zeker nu het nog kan liefde kent geen leeftijd

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik zou het niet van leeftijd af laten hangen. Maar als je twijfels hebt zegt dat genoeg denk ik... Als je zielsveel van hem zou houden en verliefd zou zijn zou de leeftijd je denk ik niet zo aan het twijfelen brengen.

10. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    leeftijd maakt niet zoveel uit, ik wordt zelf dit jaar 35 en mijn man 46, ook 11 jaar verschil, en we hebben net een kleine meid van 16 maanden. dat maakt mijn man ook weer wat jonger.

11. silvermist

silvermist Niet meer actief

als het puur om leeftijd gaat zeg ik doen, mijn man en ik schelen 12 jaar en mijn schoonbroer en vriendin schelen zelfs 13 jaar :) als je andere twijfeles hebt zeg ik niet doen ;)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man is ook 11 jaar ouder.

En ik merk er weinig van eigenlijk.

En als je van iemand houd staat de leeftijd niet in de weg toch?

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

De leeftijd zou ik niet echt wakker van liggen, ik zeg altijd dat je zo jong bent als dat je je voelt, een leeftijd is maar een getal.

Wat me wel tegen zou houden is het feit dat je al twijfelt, dat is gewoon niet echt super goed om al twijfelend een relatie in te stappen. Maar als jij je er verder goed onder voelt gewoon doen.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het klinkt een beetje alsof het dom zou zijn deze kans niet te grijpen. Deze man kan je alles bieden wat je wil. Maar je klinkt niet " verliefd" .

15. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Voor de leeftijd zou ik het niet laten.

Máár is het echte liefde? Of voor het grootste deel de materiele dingen?

Je kunt alles hebben wat je hartje begeerd... maar als de liefde er niet voor 100% is word je daar niet gelukkiger van.

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou er gewoon voor gaan. mijn man is ook tien jaar ouder dan mij maar ik merk eigenlijk geen verschil!

17. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    ik zou het niet doen! En niet om het leeftijdsverschil, maar ik maak uit je stukje op dat het op papier voor jou de ideaale situatie zou zijn, maar dat je er zelf toch niet achter staat. Anders zou de leeftijd je niet echt uitmaken en ik vind in je stukje ook niet terug dat je gek op hem bent. Ik lees meer van het zou wel makkelijk zijn en dat lijkt me geen basis voor een relatie. maar correct me if i'm rong!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Hier is mijn man ook 11 jaar ouder dan ik. Merken we niks van hoor haha.

Maar inderdaad zoals er hier al een paar meiden denken niet doen. Het lijkt erop dat je nioet verliefd bent. En om nu bij elkaar te komen vanwege "het perfecte plaatje" ......

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Als je liefde voor hem voelt, zou ik me niet laten tegenhouden door leeftijd. Is er geen sprake van wederzijdse liefde, zou ik het zeker niet doen, dat gaat op de lange termijn niet werken. Alles hebben wat je hartje begeerd, aan materiële zaken, blijkt dan ineens toch niet genoeg te zijn...

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik vind het leeftijdsverschil niet zo schokkend!

Ga voor je geluk, doe wat je hartje je ingeeft.
    Maar kijk uit dat je je wens naar 'het goede leven' niet laat beslissen.
    Voel je je tot hem aangetrokken?
    Wil je graag bij hem zijn, met hem je leven delen, samen eten, slapen.. ?

Share This Page