Woning dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja die grote vriezer hebben we gelukkig. 1 la ligt dan ook altijd brood in. misschien toch maar beter inrichten en een 2e la voor brood vrijmaken.

bij de buren aankloppen kan ik wel doen. dat ik niet weet wat voor buren we dan krijgen is logisch, dat heb je overal. gaat mij meer om de sfeer. zijn het kluizenaren of houden ze juist van elke week buurten bij elkaar en buurtfeesten. noem maar ff wat. zijn het kakkers of juist tokkies. je moet wel ertussen passen wil je beetje gelukkig daar kunnen wonen.

2. minon

minon Niet meer actief

Daarom lekker vragen hoe zij het wonen daar ervaren of aan mensen die je tegenkomt op straat. Kan jou het schelen.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb t overleefd!!!!!!! net hubby van werk gehaald en zijn met zn allen fietsend naar dat huis gegaan om ff te kijken. zweet tot in mn tenen! wat een rot eind zeg jeetje. stel dat we t huis wel doen dan weet ik nu dat hij zeker weten andere school gaat krijgen want het is echt niet te doen. op google laten ze een fietspad zien die er niet is dus je moet een rot eind omfietsen. Huis zelf was opzich wel redelijk voor zover we konden zien. maarja wat wil je, tis nieuwbouw. wonen onwijs veel kinderen!! voordeur zit bij een soort binnenhofje waar geen auto's kunnen komen en daar speelde net zeker 10 kids van 1 tot 12jaar. linker buren waren nederlandse mensen, 2 meiden(denk 6 en 10jaar) en andere kant zagen we in de achtertuin een blond jongetje, denk jaar of 5. achtertuin zelf hebben we niet gezien maar dat is geen ramp. even handen uit de mouwen en je kan er wat leuks van maken. voortuin was zwaar verwilderd en gordijnen waren dicht. niet bij buren aangeklopt want we zagen dat die zaten te eten. na thuiskomst, zwetend naar boven gesjokt en onder de douche gaan zitten :p

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nou super dat er zoveel kinderen wonen. En die kinderen zullen ook naar school moeten, dus misschien eens vragen waar ze naar school gaan? En dan evt. kan je altijd een afspraak maken van carpoolen van de kids. Bijv. Je man 's ochtends jullie kids en buurkids, en buren halen bijv. Noem maar wat. Je kan het altijd proberen. ;)

Enne het is vandaag ook stikheet he... dus ja als het koeler is, is het vast minder vermoeiend om te fietsen. ;)

Ik zou reageren.... dan kan je het huis ook bekijken van binnen, en mocht het niets zijn kan je ook nog afwijzen.
    (zo werkt het hier wel in ieder geval)

5. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt als een positieve ervaring. Ik zou reageren en dan even binnen kijken. Dan kun je misschien op dat moment ook even bij de buren aankloppen.

6. minon

minon Niet meer actief

Dat klinkt positief! Dat onkruid is wel weg te halen. Als er veel kinderen spelen kun je een voorstel doen voor carpoolen met de kinderen idd. Voor de andere ouders is het natuurlijk net zo ver en als je aangeeft dat jou man alleen de ochtenden kan is dat niet zn probleem lijkt me? Als er vier ouders zijn zit je goed :)
    Ook lekker dat het een hofje is. Lekker vrij kunnen ze heerlijk buitenspelen. Ik zou zeggen inschrijven :)

Deel Deze Pagina