hallo alle alleenstaande mama's in spe bij het kopje na de geboorte alleenstaande ,mama's staat weer een datum voor de nieuwe meeting. ik zou zeggen sluit je aan. het gaat om het volgende bericht........ hallo allemaal de nieuwe meetingdatum is bekend 21 november om 12.00 uur Vul allemaal onderstaande in en voeg toe aan dit topic voor de locatie heb ik 3 opties toegevoegd anders wordt het weer een eindeloze discussie groep 1: Rotterdam bij iemand thuis groep 1: Rotterdam een park of iets openbaars groep 1: Rotterdam dierentuin groep 1: Dordrecht iemand thuis groep 1: dordrecht park of iets openbaars groep 1: Den-Haag of omgeving bij iemand thuis groep 2: omgeving Enschede bij iemand thuis groep 2: omgeving Enschede park / openbaar groep 2: in overleg anders naam ZP naam echt (evt) zwanger of aantal kinderen groep 1 of groep 2 voorkeur locatie bijzonderheden
denk dat het best wel koud is rond die tijd dus dat wordt dik aankleden haha als ik tegen die tijd goed op de been ben komt ik ook wel gezellig, dan zou mijn voorkeur uitgaan naar den haag natuurlijk dus ik hou de optie nog even open haha
we zoeken ook wel naar overdekte mogelijkheid hoor dus kunnen wel park in, maar dan met een restaurantje of zo erbij. of dus bij iemand thuis of iets dergelijks leuk als je zou komen. succes
Waarom spreek je niet af op Centraal Station als verzamelpunt voor degene die niet bekend zijn in Rotterdam en ga je daarna met z'n allen naar winkelcentrum Zuidplein? Lekker overdekt, veel winkels, genoeg terrasjes waar je gezellig kan zitten en eventueel ook kan reserveren als je met een grote groep bent. En makkelijk te bereiken met diverse soorten openbaar vervoer en de auto (+ makkelijk en redelijk goedkoop parkeren) Lijkt mij dat voor sommige dierentuin te koud is of voor gehandicapten/chronisch zieken (zoals ikzelf bijv.) dat de kou meer schade aanricht dan iets goed doet... Tis maar een tip... denk wel mee