Mijn ex man is dus opzoek naar een woning voor hem alleen om te HUREN hij staat al 3 jaar en 9 maanden bij woonnet haaglanden ingeschreven maar dat werkt dus niet echt mee helaas. daarom zijn we nu aan het kijken naar vrije sector enzo. ik heb verder geen idee wat mogelijk is.... kosten max 600 euro pm. 2 kamers vind hij genoeg en hij moet de kinderen om de week kunnen ontvangen wat voor betrouwbare website's zijn er?
In onze omgeving heb je woonzicht.nl. Is een betrouwbare maatschappij. Ik weet niet welke regio je wil in Zuid Holland?
Ik stond ook heel lang ingeschreven bij haaglanden...maar ik heb via 3b wonen een huurhuis na 10 maanden gekregen! Maar dat was wel ruim 4 jaar terug.
ik ga even zoeken, bedankt dames! Wij hebben een woning in Rijswijk en een van ons blijft daar (het liefste ik natuurlijk) en wonen boven de trein dus zou vanaf hier overal heen kunnen in Zuid-holland
Je zou in Rotterdam eens bij Kolpa kunnen informeren. Wij hebben daar vroeger gehuurd en dat is gewoon een makelaar die verhuurd. Wel heel netjes allemaal! En verder misschien in de omgeving eens bij makelaars informeren misschien dat die nog wat weten. Succes!