Elke dag om 5uur komen er duiven op de balkon railing die dan gezellig gaan lopen "roekoe-en". Opzich niet heel erg maar m'n dochter word er panisch van en gaat hysterisch huilen, iemand tips waardoor de duiven wegblijven?
In een tv programma eens gezien dat ze cd's aan een touwtje hangen als soort vliegengordijn. Door het draaien schitteren ze en daardoor blijven ze weg.
Een kat nemen? Nee, lijkt me een vervelend probleem. Ik had ook gehoord van cd's, heb alleen geen ervaring of dat echt werkt.
Onze overburen hadden die cd's hangen, we werden knettergek van de lichtflitsen door de kamer! Er zijn van die netten die je voor je balkon kunt hangen, dan blijven ze weg. Of een beetje realistische zwarte plastic raaf, dat werkt hier ook wel.
Een buks?? Hahaaa geintje hoor. Wij hadden ze onder het afdak zitten en ze scheten echt alles onder. Elke dag als ze er weer waren ging ik met een pan en deksel naar buiten en liet ze schrikken.....ze zijn nu weg...... Anders een net spannen,of touwen langs elkaar knopen zodat het zitten ze belemmerd wordt.
Oke bedankt dames! Die cd's gaat hem niet worden dan, m'n zus heeft die netten ook! Dat ik daar niet eerder aan dacht! En idd ze schijten alles onder echt heel vies