Hoi! Wij zoeken zonwering in huis voor een raam van 360 cm breedt en 180 cm hoog. Liefst geen luxaflex, gordijnen of inbetween. Gezien de grootte van het raam zullen we het sowieso op maat moeten laten maken. Tips en adviezen zijn van harte welkom. Lfs Friesin
Wij hebben plissés van het merk Sunway, maken op maat Daarnaast hebben wij beneden aan voorzijde/zijkant, en boven rondom rolluiken. Ook op maat uiteraard.
Ik heb destijds stad en land afgezocht voor ons raam van 4m20 Uiteindelijk iemand gevonden die een vouwgordijn op maat heeft gemaakt. Ben super tevreden!
Je bedoelt met luxaflex jaloziën? Wij zijn naar een stoffeerwinkel geweest en die konden ons goed helpen. Dus niet een kwantuw o.i.d.
Voor dit soort maten moet je naar de betere speciaalzaken. Zij meten het dan ook op. Wij hebben een plisee van ruim 3 m hoogte, die komt ook van een speciaalzaak.
Wij hebben een jaar of 2 geleden een vouwgordijn op maat besteld bij een webshop die maakt tot 400cm breed. We zijn er erg tevreden mee. Ik denk dat ik hier geen link mag plaatsen?
Wij hebben een screen. Twee jaar terug is onze zonnekap kapot gewaaid en had geen zin om duizenden euro’s voor een nieuwe uit te geven en daarom een screen opgehangen. Ook een breed raam. Werkt prima.
Dit, buiten zonwering is veel effectiever dan alleen iets binnen voor het raam hangen. Wij hebben een elektrisch bedienbaar screen buiten en aan de binnen zijde houten jaloezieen op maat laten maken.