Wij hebben al 4 jaar treiteren de buren en hoe meer we negeren Hoe erger t word nee buren die bekend staan om overlast lekker laten gaan
Ik zou het ook zeker weten niet doen. Verder inderdaad een rare situatie dat de woningbouw die man er niet uitzet.
Never nooit niet. Gelukkig gaan wij verhuizen, maar onze buren zorgen ook voor overlast en ik ben daar heel gevoelig voor. Soms zelfs zo erg dat ik met oordoppen in tv zit te kijken om ze maar niet te horen. Dus nee, ik zou bedanken voor zo'n woning.
Echt niet doen. Al helemaal niet met kindjes. Stel je voor dat zij niet meer rustig kunnen slapen. Wij hebben t zelfde en helaas koophuis. Als ik had geweten dat je op een camping nog meer privacy hebt dan in deze huizen met superdunne muren had ik het nooit gekocht. De vlag gaat hier uit als wij over 2 jaar eindelijk weg kunnen hier. En we willen vrijstaand wonen. Heb mn lesje wel geleerd.
Wij hadden een koop woning kunnen hebben. Net de laatste betaalbare voor ons. Echter hielden de buren nogal van hardcore. De buurman aan de andere zijde had er nog erg last van. En die was half doof. Ze zaten buiten en ik kreeg ook de kriebels van ze. Ze zagen er nou niet bepaald uit als types die rekening houden met een ander. Dus helaas moeten laten schieten. Maar goed ik ben ook erg gevoelig voor geluid en sfeer.
Laten gaan. Wij hebben ook met regelmaat last van de buren (ruzies, muziek, "pleziergeluiden" ) Gaan mede daardoor ook verhuizen. Het valt me trouwens op hoeveel mensen last van geluidsoverlast hebben van de buren. Je zou toch zeggen dat mensen meer rekening met elkaar zouden houden, zeker als je ziet dat bijna iedereen wel weet hoe irritant het kan zijn
Het kan toch een koop woning zijn? Wij woonden ook in een koop woning tussen de huurders. Eerst werden die huizen verkocht maar nu vanwege de woning tekorten niet meer.
Ik zou nooit een woning accepteren waar ik op voorhand weet dat er waarschijnlijk geluidsoverlast is. Mijn huis is mijn rustplek. Als ik daar last van een ander ervaar op regelmatige basis dan voelt dat als inbreuk op mijn persoonlijke omgeving.
Geluidsoverlast kan dagelijks tot ergernis en frustratie zorgen. Ik zou het persoonlijk bij voorbaat niet doen, maar gaan luisteren is uiteraard altijd een optie. Is het geen optie om een klein huis te kopen? De ideale tijd nu.
Zou ik niet doen. Als dit al van tevoren wordt gezegd geeft dat al aan dat er klachten over zijn geweest. Ik snap dat je graag een huis wilt, maar overlast is echt niet fijn
Ik zou het huis dan niet nemen. Ik zelf heb heel veel overlast hier in de buurt. Elke week bijna politie, geschreeuw, ruzie en scheldpartijen, mensen die stoned/dronken zijn die bij mij aanbellen en dan zeggen oh sorry verkeerde, En een buurman die van alles verbrand dat niet goed kan zijn voor je gezondheid. Wil het liefst vandaag nog weg dan morgen. Dus hopelijk vind ik snel een rustige buurt.
Wij zijn toen verhuist omdat we een buurman hadden die constant herrie maakte. We werden er echt gek van. Dus nee ik zou nooit zon huis accepteren. Als ik terugdenk aan hoe wij rondliepen in ins oude huis doordat we geen nachtrust kregen... nee nooit meer.
Wij hebben een buurman gehad die voor heel veel overlast zorgde met muziek. Tot diep in de nacht dat je wakker werd vsn Bob Marley. Nou ik kon die vent wel wurgen.
Ik zou zeker niet naast iemand gaan wonen die veel overlast verzorgt. Zou dan toch wachten op het volgende aanbod.
Ik zou zo'n woning nooit accepteren. Sterker nog, omdat we nu aardige buren hebben is dat één van de hoofdredenen om voorlopig niet te kijken naar een groter huis, je weet nooit wat je dan krijgt.
Ik zou nog liever te klein behuisd wonen waar ik in principe goed zit, dan dat ik in een huis ga wonen waar ik op voorhand al weet dat er geluidsoverlast is. ik hoef daar geen seconde over na te denken.
Nee! Liever in een veel te klein huis blijven zónder burenoverlast dan in groot/groter huis met burenoverlast. Als de betreffende persoon ook huurt snap ik niet waarom ze hem er niet uitzetten. Overigens kan de gemeente wel e.e.a regelen wanneer de overlast maar niet stopt geloof ik. Maar dat doen ze helaas niet zo snel.
Dit. Absolute no-go als de woningbouw er al dergelijke bemoeienis mee heeft. Dan valt het echt niet meer mee....
Ik zou het ook niet doen. Geluidsoverlast van buren is zo frustrerend. Vroeger ook gehad en werden er helemaal gek van. Nu 1 buurvrouw en slaapkamer en woonkamer grenzen niet aan elkaar; heerlijk.