Hallo allemaal, Mijn grootste hobby is haken en in oktober wil ik dolgraag naar de Knit & Knot beurs in Tilburg. Het probleem is dat er werkelijk niemand in mijn omgeving mijn hobby deelt en ik dus niemand vindt om mee te gaan. (Het is echt een beurs op breien en haken gericht). Zouden jullie alleen gaan of dan maar niet gaan? Ben erg benieuwd of er soortgelijke ervaringen zijn....
Ik zou alleen gaan Zonde om iets te laten schieten wat je zelf heel erg graag wilt. En je bent er niet alleen. Er lopen nog duizenden andere mensen Wie weet met wie je allemaal kunt kletsen.
Juist een beurs is heel prima om alleen te bezoeken. Ik kom werkgerelateerd op heel veel beurzen (zowel consumenten als zakelijke beurzen) en zie echt zo veel mensen alleen en ga zelf ook regelmatig alleen. Niks geks aan
Klopt. En in je eentje kan met zulke dingen juist prettig zijn, je kijkt alleen bij dingen die jou interesseren en daar kun je lekker de tijd voor nemen.
Dat is ook wel iets wat ik alleen zou doen. Naar sommige dingen alleen gaan zou ik spannend vinden, zoals een feest, dan sta je mss zo alleenig.. Maar hier kan je altijd bij een standje kijken ofzo, dus ik zie geen reden om niet alleen te gaan
Ik zeg, ga gezellig met TS Leuke ZP meeting hihi. Nee hoor grapje, maar @TS, gewoon lekker gaan hoor, waarom niet? Als jij het leuk vind moet je het gewoon doen.