eindelijk actie!?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sharon20, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

Gisteren ben ik bij de gyneacoloog geweest (was toen 1 dag overtijd) en hij heeft inwendig onderzoek gedaan. wat bleek: 3cm ontsluiting! baarmoedermond was helemaal rijp. wil dit zeggen dat het nu in het kort gaat gebeuren? heb af en toe harde buiken maar voor de rest nergens last van....

tis mijn 1ste kindje!

de gyn zei, dat alstie er donderdag (morgen) nog niet is moet ik ff bellen. maar iemand enig idee wat de volgende stap zal zijn?

2. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Geen idee wat er nu gaat gebeuren :( , maar wel heel spannend!

Veel sterkte alvast!

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Strippen of inleiden denk ik .
    succes in ieder geval

4. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik denk toch dat het dan niet lang meer op zich laat wachten hoor! Maar kan me haast niet voorstellen dat ze nu al gaan inleiden ofzo....je hebt toch nog tijd om lekker zelf te bevallen...

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat ze nog niet zullen inleiden. Ze zullen je wrs. gaan strippen als het voor die tijd nog niet uit zichzelf begint. Spannend hoor!

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nou meiden, vanavond naar het ziekenhuis. ik moet er om 8uur zijn. waarschijnlijk gaan ze het toch inleiden want ik moest al mijn spullen meenemen om te blijven :) word dus toch echt spannend nu! waarom ze precies gaan inleiden weet ik neit, mss door mijn 3cm ontsluiting en mijn baarmoederhals die rijp is? njah doet er niet toe... ben blij dat ik snel mijn kleintje vast zal kunnen houden!

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey wat een goed nieuws!
    Succes!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Whaaaaah! Wat spannend!
    Je zult er nu al wel zijn! Ik wens je heel veel succes en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Hey super joh! Hoop idd dat je je kleintje straks snel in je armen hebt. Succes meid!

Deel Deze Pagina