Ik wil voor vaderdag graag een gigantische foto voor aan de muur bestellen van onze kleine man . Nu zag ik bij de hema nou zie ik bij de hema : 90x120 , 100x150 en 100x133 . Nou zie ik dat je totaal niet aan een goedkope lijst kan komen voor die maten . Bij 70x100 heb je nog lijsten van 15 euro bij de hema en Ikea . Maar ik heb er niet echt verstand van dus misschien weet iemand van jullie waar je goedkope lijsten in die grote formaten kan vinden ? Alvast bedankt !
Grote lijsten moet je laten maken bij een lijstenmaker. Zelf vind ik een canvasfoto in de kleur sepia ook erg mooi en daar hoeft ook geen lijst om. Mijn dochter kreeg voor haar verjaardag een foto op hout. Ook in de kleur sepia. Is ook erg mooi.
Dat is juist het punt Die 15 euro is voor een lijst van 70x100 Echter is de foto van TS groter en vind ze daar geen (betaalbare) lijst voor.
Catherin , bedankt voor je reactie . Welke maat canvas heb jij ? Grote canvassen in de maar die ik wil komen meestal toch rond de 200 euro . Devilchase , Hahaha zou wel vreemd zijn als ik 15 euro te duur zou vinden . Ik wil de foto bestellen in het formaat : 90x120 , 100x150 en 100x133 . Ligt eraan in welk formaat ik Eem betaalbare lijst kan vinden .
lijsten van 90x120 kan ik alleen maar vinden voor minimaal 110 euro. Kan je niet zelf een lijst maken? Stuk plexiglas van 90x120, koop daar van die latjes voor bij de bouwmarkt en bevestig deze daarop en aan de achterkant een stuk mdf plaat?
Ik heb iets gevonden Ikea heeft nu een aanbieding van een ingelijste afbeelding van 100 x 150 afgeprijsd voor 20 euro. Afbeeldingen en lijsten - IKEA Dus... kopen die handel (actie is maar 3 dagen) afbeelding eruit, jou foto erin en klaaaaar Ohhh chips zie nu pas dat het 140 x 100 is. Eventueel een afbeelding pakken waarbij je aan de randen iets kunt afsnijden? (is goedkoper dan een grotere lijst zoeken)
zit helaas geen glas voor!.. Dus daar heb je niets aan.. de afbeelding zit vast aan het hardboard dus als je de afbeelding eruit haalt heb je alleen een zwarte rand zonder glas
Kan je niet gewoon de foto voor de afbeelding doen ? Hoef je de afbeelding er niet uit te halen ? Knapie, vind het best een goed idee ik ga even kijken .
Lianne123, mooi canvassen op herrinneringoplinnen.nl nu 20 procent ivm vaderdag. Ik heb er net ook 1 besteld 80 bij 80.. was in de 40 euro.. is niet duur