Ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniemmm, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniemmm

Anoniemmm Nieuw lid

7 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een 15 jarig meisje en heb ergens in de maand juni onveilige seks gehad doordat ik mijn pil te laat had ingenomen en eigenlijk zeker 7 dagen seks moest hebben met ook een condoom.. Ik weet niet of ik zwanger ben of niet, ik hoop natuurlijk van niet. Mijn menstratie is 1 dag te laat doorgekomen wat nog nooit is gebeurd sinds ik de pil pakte, en de dag dat hij doorkwam was het heel weinig, de dag erna was het al wat meer, maar het was meestal bruin/ rood bloed met wat slijm in maar heb wel heel hevige menstruatie pijn gehad.
    Ik heb de eerste symptonen al opgezocht, maar mijn borsten zijn niet gevoeliger dan anders, ik ben ook niet ochtendmisselijk, ook niet oververmoeid en mijn buik is ook niet opgezet. Mijn temperatuur is een klein beetje verhoogd maar ik heb wel vaak hoofdpijn, maar dit is waarschijnlijk gewoon door mijn migraine. Weten jullie of ik zwanger ben? Want ik heb iets gelezen over innestelingsbloed maar dit is meestal voor de dagen van je menstruatie he? hopelijk kunnen jullie me helpen?

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    De stress over het wel of niet zwanger zijn, kan invloed hebben op je menstruatie. De symptomen vrrschillen per persoon, dus daar kun je niet echt op vertrouwen.

Het beste wat je kan doen is een test.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je symptomen kunnen zoveel dingen betekenen. Je menstruatie kan nu ook gewoon later/minder zijn door de stress etc.
    Een test kan je alleen maar uitsluitsel geven, wij hebben geen voorspellende gaven helaas.

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik denk je dat op dit moment het beste een test kan doen zodat je weet waar je aantoe bent .

En zoals hier boven al word gezegd stress kan invloed hebben op je cyclus

5. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Ik zou ook een test doen

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Bij mij begon de innestelingsbloeding precies op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Op dat moment testen heeft dan dus ook nog geen zin. Ik zou over een paar dagen een test doen (bijv van het weekend) dan weet je het zeker. Succes!

7. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Niemand kan je vertellen of je zwanger bent helaas... daar moet je écht ff een testje voor doen. Als je daar geen of weinig geld voor hebt ga dan naar de Action. Daar heb je super goedkoop een test. En anders voor 5 euro die van kruidvat. Een duurdere is echt niet nodig, maar een test doen is wel nodig. Dan heb je duidelijkheid.

Deel Deze Pagina